“Opplevelse! ”
Anmeldelse av 928 Aroma Atlantico

928 Aroma Atlantico
Vurdert som nr. 4 av 65 Restauranter i San Agustin
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat på et koselig sted litt utenfor allfarvei. Oppmerksomme og flinke servitører. God og spennende mat.
Vi spiste dagens fisk og beef cheaks. Key lime pie til dessert var en perfekt avslutning. Ikke spesielt billig, men verdt det. Anbefales

Takk, Reiseglad1981

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Vi ble møtt av en smilende kelner som oste av kunnskap om maten hun serverte. Maten var forskjellig fra alt annet vi har smakt på Gran Canaria, mange gode smaker satt sammen på en fortreffelig velsmakende måte. Vi kommer gjerne tilbake!

1  Takk, Jackofalltrades2040
Anmeldt 28. oktober 2018

Det var så hyggelige servitører på denne restauranten at det ble halve opplevelse. Og når da også maten var så god så ble det en topp opplevelse. Mat, dessert og anbefalt vin gjorde det til den beste utekvelden vår i SAN Agistin. Litt vanskelig å finne,men vi hadde GPS !

1  Takk, Nikkinita
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Fikk denne anbefalt av et annet norsk par. Har spist her to ganger og også anbefalt den videre med godt resultat. Spennende mat som smakte fortreffelig og hyggelig betjening som ser gjestene. De har også vegetarmat. Vi kommer så gjerne igjen!

Takk, Irene T
Anmeldt 20. mars 2018

Vi var å spiste på denne restauranten i januar, hadde lest om den på Tripadvisor. Den hadde fått gode meldinger så vi tenkte at vi måtte prøve. Vi angret ikke, nydelig mat og fantastisk servic. Hvis du er i nærheten av San Augustin burde du prøve denne hvis du liker spennende mat.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, roggre

Reisende som så på 928 Aroma Atlantico, så også på

San Agustin, Maspalomas
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i 928 Aroma Atlantico? Del dine erfaringer!