“Fantastisk mat”
Anmeldelse av 928 Aroma Atlantico

928 Aroma Atlantico
Vurdert som nr. 6 av 60 Restauranter i San Agustin
Anmeldt 5. februar 2019 via mobile enheter

Vi kom over dette stedet via TripAdvisor. Vi ble raskt satt ned på et hyggelig bord inne i restauranten, men man bør bestille bord her, da det ofte er ganske fullt. Vi bestilte litt ulike retter på deling, og det var veldig gode smakskombinasjoner. Personalet var også veldig raske med servering. God vin og drinker også. Hit vil vi absolutt tilbake ved neste anledning.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, stinefagerhus
928aroma, Propietario på 928 Aroma Atlantico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. februar 2019

Takk for din kommentar det var en glede å ha deg med oss ​​og vi håper å se deg snart

Med vennlig hilsen

Gilberto Santana

Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 16 personer. Vi spiste en treretters meny, hvor alle valgte selv fra menyen. Maten var nydelig og rikelig! Masse gode smaker. Utrolig hyggelige folk og god service! Anbefales

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, coachvibba
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat på et koselig sted litt utenfor allfarvei. Oppmerksomme og flinke servitører. God og spennende mat.
Vi spiste dagens fisk og beef cheaks. Key lime pie til dessert var en perfekt avslutning. Ikke spesielt billig, men verdt det. Anbefales

Takk, Reiseglad1981
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Vi ble møtt av en smilende kelner som oste av kunnskap om maten hun serverte. Maten var forskjellig fra alt annet vi har smakt på Gran Canaria, mange gode smaker satt sammen på en fortreffelig velsmakende måte. Vi kommer gjerne tilbake!

1  Takk, Jackofalltrades2040
Anmeldt 28. oktober 2018

Det var så hyggelige servitører på denne restauranten at det ble halve opplevelse. Og når da også maten var så god så ble det en topp opplevelse. Mat, dessert og anbefalt vin gjorde det til den beste utekvelden vår i SAN Agistin. Litt vanskelig å finne,men vi hadde GPS !

Takk, Nikkinita

Reisende som så på 928 Aroma Atlantico, så også på

Har du vært i 928 Aroma Atlantico? Del dine erfaringer!