Anmeldt 18. april 2019 via mobile enheter

Vi har hatt en fin uke i solen i Gran Canaria. Har vært flere steder på Gran Canaria og mener å ha noe å sammenligne med. Vi har hatt halv pensjon på dette hotellet. Maten er helt grei til frokost og middag. Måtte vente lenge for å bestille drikke til maten.
Gourmet restauranten i 9.etg var svært bra. God mat og hyggelig servitører.
I basseng-baren var det ofte kø og personalet her trenger et smile-kurs. Her er det også dårlig hygiene. Personellet vasket ikke hender mellom rydding av bord og skjæring av frukt.
Vi var ved bassengområde hver dag og det var skittent på gulvflisene og bordene blir ikke vasket.
Opplevde jevnt over noe dårlig renhold. Vi fant også dårlig vaskede glass i spisesalen.
Vi hentet nye håndklær hver dag som vi betalte for. Noen av disse håndklærne burde vært byttet ut for lenge siden.
Det mest irriterende er at vi har bedt om nye romkort over 7 ganger fordi det ikke fungerte. Og nei, kortet lå ikke sammen med mobilen.
Fint hotell med ok mat. Minus for betjening og renhold.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Line K
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace San Agustín Thalasso & Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2019

Dear Line K,

Thank you for choosing GLORIA Palace San Agustin Thalasso & Hotel****, and the time that you have spent sharing your experience on Tripadvisor.

We are glad to know that you liked the Breakfast and dinner.

I appreciate your feedback, which is very important for us in order to improve our service and maintain the standards. I have already taken note of your comments about the Bar service and animation department in order to improve them.

The GLORIA team would be glad to welcome you again in your next holidays in Gran Canaria.

Anmeldt 14. mars 2019 via mobile enheter

Bra førsteinntrykk av hotellet. Ligger ikke langt fra strand og sentrum. Hyggelig betjening i resepsjonen som sendte en flaske Cava opp på rommet. Rommet er bra standard, gode senger og 2 forskjellige puter.
Gode solsenger ved bassengene med madrass og veldig deilige runde solsenger ved siden av. Flott bar og bassengområde på taket. Her kunne solsengene blitt byttet til noe bedre senger.
Vi hadde halvpensjon og maten var stort sett bra. Enkelt å bytte fra middag til lunsj de dagene man ønsker å spise middag andre steder. Deilig frokost. Minus for 10 euro ekstra for å benytte roomservice.
Hyggelig med «private brev» med diverse tilbud men vi fikk disse noe sent i løpet av den uken vi var der.
Bra renhold på rommene og hyggelige renholdere.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, 692sveins
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace San Agustín Thalasso & Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mars 2019

Dear Sveins,

Thank you for such positive feedback after your stay at Gloria Palace San Agustín Thalasso & Hotel ****.

We are thrilled to see that you enjoyed your time at the hotel. May I take this opportunity to thank you personally for the very high scores you have awarded us across all departments within the Hotel.

It would be an honor for us to seeing you again in our hotel and to make your rest time as pleasant as possible.

Anmeldt 6. august 2018

Eget basseng området med restaurant og barer samt stort spa basseng med ute del. Ta en massasje før bassenget. Prisene er til å leve med. Tror ikke dette er så gammelt uten at jeg veit når det er bygget.

Romtips: Be om rom med utsikt mot havet
Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, Freddyah
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace San Agustín Thalasso & Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Dear Freddyah,

Thank you for taking the time to share your experience. We are thrilled to see that you enjoyed your time at the hotel.

Anmeldt 6. juni 2018 via mobile enheter

Dette hotellet anbefales på det sterkeste, super service og et fantastisk hotel med alle Fasiliteter. Fantastisk utsikt . Vi hadde en fantstisk kveld på topp restauranten av hotellet med utsikt mot havet. Hva mer kan en ønske seg.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, Marit Ovedie S
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace San Agustín Thalasso & Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juni 2018

Dear Marit Ovedie S,

Many thanks for the excellent review posted recently and for taking the time to share your experience.

We are glad that we met your expectations and will be an honor to have you in future holidays.

Anmeldt 4. april 2018

Alt i alt er dette et veldig bra hotell med god mat, god beliggenhet og fine rene hotellrom.
Vi var 8 stykker som bodde her i påsken. Minstemann på 6 mnd og eldstemann på 60, med alt fra 12 til 51 i mellom. Vi valgte hotellet pga all inc, aktiviteter som gym, fotball, tennis, spa og underholdning. Hotellet reklamerte med alle disse aktivitetene tydelig på sine sider. Det viste seg at det ikke fantes en fotballbane i det hele tatt, tennis kostet 10 Eur per pers og 20 i baneleie per time, gym kostet 8 Eur og prisene i Spaet varierte. Prisene er med andre ord høyere enn på de fleste hotell på GC for tilsvarenede aktivieter. Vi testet likevel tennis, padel, gymmen og spaet og alt holdt god kvalitet. Spa-anlegget har et flott "get in shape" basseng med mange sluser og forskjellige temperaturer. Flere av oss bestilte massasje, men den var ikke noe å skryte av. Opplevdes som å bli strykt forsiktig på ryggen.

Med noen få unntak så var personalet både i resturant og resepsjon særedeles hyggelige og hjelpsomme.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, Aida T
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace San Agustín Thalasso & Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. april 2018

Dear Aida T,

We are glad to read that you enjoyed your stay with us. Furthermore, we pretty much appreciate that you liked the facilities from the hotel as well as the friendly staff, specially restaurant and Reception.