“Skuffelse”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Her har spist god mat med ypperlig service tidligere. Siste besøk var ikke slik. Hyggelig kelner skapte forventninger om et nytt hyggelig besøk. Men nei, kald mat uten annet enn en flau unnskyldning er ikke godt nok. Eneste vi gledet oss over var den fine utsikten, to stjerner for den.

1  Takk, Jackofalltrades2040

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Skittent, for mye støy, ventet lenge på maten, ikke slik det var for noen år tilbake. Dette var ikke noen hyggelig opplevelse.

Takk, Tone S
Anmeldt 11. april 2018 via mobile enheter

Hit kan du trygt gå å spise god og rimlig mat. Fantastisk god pizza.
Blide og service vennlige servitører

Dato for besøk: mars 2018
Takk, gullerud
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Vi spiste på denne restauranten flere ganger under vårt opphold i San Augustin. Pizzaen er meget god, raus porsjon så man kan godt dele en. Ellers så kan jeg anbefale Sole Waleskva. Vi har uansett vært fornøyd uansett hva vi har bestilt.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, solveigmidtkandalk
Anmeldt 10. februar 2018 via mobile enheter

Vi var litt skeptisk etter å ha sjekka Tripadvisor men bestemte åss for å sjekke ut plassen. Vi spiste middag her å ble veldig fornøyd maten var kjempegod servicen rask og bra og veldig hyggelig priser.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, galagutt

Reisende som så på ADDIO MARE San Agustin, så også på

Har du vært i ADDIO MARE San Agustin? Del dine erfaringer!