Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
ZenHotels.com
eDreams
Anmeldt 28. oktober 2018

For andre året på rad valgte vi dette hotellet i SAN Agustin. Vi trives som fisken i bassenget . Var ikke på stranden en eneste dag,det et så godt å bare kose seg ved bassenget. Ingen " håndkle mafia" Man tar ikke solseng før man skal ligge der. Barnefritt i vinterhalvåret (16 års grense) veldig godt det også. Elsker å ligge ved bassenget med en bok uten ungeskrik! Svenske drivere som tar veldig godt vare på oss. En dag er det vafler, en annen dag kan det være Sangeria ved bassengkanten ( eller kanelboller) Kjempekoselige leiligheter er det også. God service og god vasking

Romtips: Andre etasje har balkong og veldig fin utsikt
Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Nikkinita
Anmeldt 21. oktober 2018

Meget flotte rom, rent og pent, varme på badegulv. Gode senger, og et vertskap som gjør det lille ekstra for å å øke trivsel.. F.eks vaffelsteking ved bassenget. Beliggenhet i strandsonen, kort vei til alt man trenger. Anbefales. Her kommer vi gjerne igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, torbjørn V
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig plass nær stranden og sentrum i San Agustin, meget god service, trygt og godt å være der. Hyggelig betjening som yter alt for at gjestene skal ha det bra. En plass vi kommer tilbake til år etter år.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Tone S
Anmeldt 3. september 2018

Dette er vårt andre besøk i løpet av to måneder,vi elsker dette stedet. det er vennligheten til staben og følelsen av og være velkommen som gjør at vi stadig vender tilbake. Det er en rolig atmosfære,ingen kamp om solsenger og god plass ved bassenget.Leilighetene er flott innredet og velutstyrt,tv med skandinaviske kanaler.Veldig gode senger!. Vi får ikke brukt flere superlativer,stedet må oppleves.

Romtips: Superiorleiligheten har flott havutsikt
Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, valler
Anmeldt 13. april 2018 via mobile enheter

Et ypperlig og lite leilighetshotell med ferske rundstykker på døren hver morgen. Manager Hasse og hans besetning leverte 100%. Et steinkast unna det litt slitne kjøpesenteret. Hadde rom 210. Hit kommer vi igjen.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, FrodeWaglen