Destinia.com
Algotels
StayForLong
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Flott service og godt vedlikeholdt plass. Leilighetene er kjempebra utstyrt med alt tenkelig utstyr. Fikk en flott overraskelse med Cava levert på døra 31.12 med nyttårs hilsning - føler virkelig at vi er velkommen og blir tatt vare på. Trivelig og hjelpsomt personale i alle ledd!
Vi er her for andre gang, og vi fikk samme rom som første gangen vi var her, etter å ha kommunisert på mail om at vi ønsket samme leilighet. Vi anbefaler sunsuites Carolina på det varmeste

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, bj_rns2
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk fin plass med god og personlig service. Kan anbefales på det varmeste. Stille og rolig . Kommer gjerne tilbake. På bassengkanten serveres kaffe, vafler, kake og sangria. Vinkveld for å bli kjent med hverandre og en grillkveld i hagen med mye forskjellig nydelig kjøtt, pølser, ost og vin.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Åshild H
Anmeldt 6. november 2018

Utmerket standard og et personal som gjør sitt ytterste for at gjestene skal trives og ikke mangle noe. Perfekt beliggenhet nære stranden, med egen hage med basseng. Godt utstyrte leiligheter, gode senger etter skandinavisk standard, det ideelle sted for en rolig, avslappende ferie. Et sted man gjerne vender tilbake til.

Takk, Elmer-TS
Anmeldt 28. oktober 2018

For andre året på rad valgte vi dette hotellet i SAN Agustin. Vi trives som fisken i bassenget . Var ikke på stranden en eneste dag,det et så godt å bare kose seg ved bassenget. Ingen " håndkle mafia" Man tar ikke solseng før man skal ligge der. Barnefritt i vinterhalvåret (16 års grense) veldig godt det også. Elsker å ligge ved bassenget med en bok uten ungeskrik! Svenske drivere som tar veldig godt vare på oss. En dag er det vafler, en annen dag kan det være Sangeria ved bassengkanten ( eller kanelboller) Kjempekoselige leiligheter er det også. God service og god vasking

Romtips: Andre etasje har balkong og veldig fin utsikt
1  Takk, Nikkinita
Anmeldt 21. oktober 2018

Meget flotte rom, rent og pent, varme på badegulv. Gode senger, og et vertskap som gjør det lille ekstra for å å øke trivsel.. F.eks vaffelsteking ved bassenget. Beliggenhet i strandsonen, kort vei til alt man trenger. Anbefales. Her kommer vi gjerne igjen.

Takk, torbjørn V