Destinia.com
SPAR USD 8
Expedia.comUSD 110
FindHotelUSD 110
Anmeldt 16. september 2019 via mobile enheter

Den beste servicen og velkomsten en person kan tenke seg. Utrolig fornøyd med vårt opphold på-Sunsuites Carolina. Baguetter henges på døren hver morgen. Butikk rett bak hotellet. Helt perfekt! Takk for oss☺️☺️

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, idarkb
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Alt stemte på Sunsuites Carolina. Henting på flyplassen. En strøken leilighet med blomster på bordet. Mat og drikke i kjøleskapet. I det hele tatt. Helt topp. Servicen var akkurat like bra. Blid, positiv, hjelpsom og løsningsorientert. Dette var 14 supre dager.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, hwaro
Anmeldt 25. mars 2019 via mobile enheter

Vi har hatt 4 flotte uker på denne vakre plassen. Med hele personalet som står på og gir alt for at vi skal ha det bra. Rent og fint, ferske rundstykker på døren hver morgen, grillmaten, vafler og Sangria ved bassenget- helt unikt! Takk for oss. Vi kommer igjen og har vært her flere ganger tidligere ( tror det er 12 ganger. Mange turmuligheter, både til fots, sykkel, bil og buss. Anbefales! Alf og Ranveig

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, ranveig2019
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Dette var plassen for meg og min kjære,fantastiske mennesker som driver dette stedetUtrolig hyggelig vaskepersonell,flott basseng med deilig vanngode senger,god dusj,godt med utstyr på kjøkken.Nære til butikk og havMange gode spiseplassen i senteret rett bak,ca 12 min med billig Taxi til Playa☀️For min/vår del helt perfekt,tusen takk for oss

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Mette L
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Flott service og godt vedlikeholdt plass. Leilighetene er kjempebra utstyrt med alt tenkelig utstyr. Fikk en flott overraskelse med Cava levert på døra 31.12 med nyttårs hilsning - føler virkelig at vi er velkommen og blir tatt vare på. Trivelig og hjelpsomt personale i alle ledd!
Vi er her for andre gang, og vi fikk samme rom som første gangen vi var her, etter å ha kommunisert på mail om at vi ønsket samme leilighet. Vi anbefaler sunsuites Carolina på det varmeste

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, bj_rns2