“Nydelig pizza ”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Er alltid innom denne ypperlige pizza restauranten når vi er på Gran Canaria... rett og slett fantastisk og smakfull pizza.. sjelden vare hyggelig betjening

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Vigdis_Roger
Piccola-Italia-GC, Director de Relaciones con Clientes på Ristorante Pizzeria Piccola Italia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Tusen takk for din fantastiske kommentar, Vigdis_Roger!

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

En fin matopplevelse som ga inntrykk av en restaurant med profesjonelt kjøkken og god kundeservice. Vi spiste aubergine med parmesan med tilbehør av nystekt brød med grønn pesto. En fin, lett og smakfull rett.

Takk, Rune M
Piccola-Italia-GC, Director de Relaciones con Clientes på Ristorante Pizzeria Piccola Italia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Thank you very much Rune for your top rating and your nice review!

We are very glad that you liked our food and our service.

Thank you again and we hope to see you soon!

Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat og hyggelig betjening. Stort utvalg av ulike italienske retter. Anbefales til alle som liker italiensk mat og vin

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 904oddr
Anmeldt 28. februar 2018 via mobile enheter

Vi spise her 2 ganger ila tiden vi var her. Kan spesielt anbefale pizzaen og lammet. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Susanne Landgra... O
Anmeldt 7. januar 2018 via mobile enheter

Var her å spiste lunsj. God mat og service. Kanskje en skjult perle mellom alle "turist resturantene"? Anbefales

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Katrine7

Reisende som så på Ristorante Pizzeria Piccola Italia, så også på

San Agustin, Maspalomas

Har du vært i Ristorante Pizzeria Piccola Italia? Del dine erfaringer!