“Skuffende”

Casa Fani
Vurdert som nr. 14 av 65 Restauranter i San Agustin
Kjøkken: Tysk, Spansk, Nederlandsk
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Lunsj skulle vært bankers, men mye stress og mas gjorde at opplevelsen ikke ble som forventet, eller som tidligere.
Maten var Ok, men for mye mas gjorde det vanskelig å slappe av og kose seg.
Dette kan dere bedre Casa Fani.

Anmeldt 5. september 2018

Hvis man vil ha en avekslling fra restaurantbesøk, er dette stedet værd et besøk.Her er det et godt utvalg av take away menyer,god og mye mat til hyggelige priser.Kyllingmenyen kan anbefales.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, valler
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Vi har vært her i flere måneder, men ikke spist paella. Så fant vi ut at det var på tide!
Casa fani har som spesialitet paella på søndag.

Vi ble ikke skuffet. Paellaen var nydelig, betjeningen hyggelig som alltid.
Ei trivelig stund sammen ned masse spanjoler.
Anbefales

Dato for besøk: februar 2018
Anmeldt 24. november 2017 via mobile enheter

En ettermiddag dukket en reklamefolder opp under ytterdøra vår. Casa fani, så litt spennende ut, en sjekk på TripAdvisor gjorde at vi stakk innom.
2 ganger i løpet av 3 dager.
Vi spiste til slutt en 8retters tapas.
Angrer ikke et sekund, vi kommer tilbake.
Men Sangria kan de ikke lage - hold dere unna.

Dato for besøk: november 2017
Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

Snublet over denne spiseplass.
Vennlig mottatt av en kar fra Holland. Vi bestilte 4 tapas retter, og vi ble godt mette. God drikke til maten. En god kaffe til dessert, det var det det var plass til.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, _sgeirs

Reisende som så på Casa Fani, så også på

Har du vært i Casa Fani? Del dine erfaringer!