26 personer ser på dette hotellet
Booking.comUSD 229
Expedia.comUSD 230
HurbUSD 238
Anmeldt 31. desember 2018

Flott hage, nydelig mat, all inclusiv er fantastisk, flotte basseng, men litt kaldt vatten i desember. Harde senger, og savnet kjøleskap, ellers er rommet helt ok. Kort avstand til strand og shopping. Rolig og fint for familier.

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, 107annie2018
LopesanAtlanticHotel, Public Relations Manager på Abora Interclub Atlantic by Lopesan Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Dear 107annie2018,

Thank you for giving us a perfect rating and review. We are very happy to know that you enjoyed your stay at IFA Interclub Atlantic Hotel 110%. For our part, we can only commit to continuing to improve going forwards so that you can continue enjoying your time in our hotel in the future.

With kind regards,

Azahara Campos
Public Relations

Anmeldt 8. desember 2018

Veldig koselig hotel med all inclusive. Maten var veldig bra , og greit utvalg i drikke . Vi fikk et veldig fint rom med havutsikt . Fikk først et dårligere rom med utsikt mot hagen, men de på hotellet byttet så vi fikk et bra rom med suveren utsikt (bra service). Eneste minuset var at senga var litt hard . Selve plassen er jo stille og rolig , men et par kilometer ned i vegen går busser hele tiden til playa, purto rico og Las Palmas . Hotellet passer jo utmerket til familier , men også enslige

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Joejo3
LopesanAtlanticHotel, Director de Relaciones Públicas på Abora Interclub Atlantic by Lopesan Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. desember 2018

Dear Joejo3,

Thank you so much for your lovely and amazing review about IFA Interclub Atlantic Hotel and its staff. We really appreciate your time and every word you wrote and it is such an honour to see that our constant effort to improve our services is being valued by our clients.

We will be more than proud to welcome you back to IFA Interclub and remain at your entire disposal to fulfill your future requests.

Kind regards,

Azahara Campos
Public Relations

Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Har akkurat hatt en uke på hotellet og vi har trivdes veldig godt. Rommene er enkle og sengene er dårlige, men uteområder og personalet gjør opp for dette. Vi valgte å oppgradere rommet til en Bungalow, dette angret vi ikke på da det var kort avstand til både lekeplass og basseng.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, stegaboy
LopesanAtlanticHotel, Director de Relaciones Públicas på Abora Interclub Atlantic by Lopesan Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mars 2018

Dear Stegaboy,

Firstly, we would like to tell you that we are very happy to know you have really enjoyed your stay with us. We want to thank you for sharing your opinion and review about IFA Interclub Atlantic Hotel with many other future guests around the world. Wefeel happy to read your good comments as well as to know you had a nice stay here.

We would be more than glad to welcome you again very soon to IFA Interclub and do not forget to mention your favourite room number when booked your next trip to Gran Canaria in order to fulfill your future requests.

Kind regards,

Anmeldt 12. februar 2018 via mobile enheter

Selve anlegget er bra med fine parkområder/bassengområder. Maten er ok, variert og mye å velge blant. Servicen ingenting å klage på. Men rommet skuffet noe og vi hadde ingen utsikt/sol fra balkongen- som var kjedelig. Betal gjerne litt mer for å få et rom som IKKE ligger på baksiden av bl.a blokk Tara. Sjekk hvordan solforholdene er for rommet/leiligheten du bestiller. Noen av rommene/leilighetene hadde en fin hageflekk med egne solsenger bl.a, andre hadde fin havutsikt. Positivt på selve rommet var en dusj med godt trykk og nok varmt vann. Renholdet var tilfredsstillende. Selve plassen San Agustin vil vi nok ikke velge neste gang, da været stort sett er mer stabilt lenger vest på øya. Det blåste mye og var skydekke store deler av dagene "hjemme", men vi tok taxi til både Amadores og Mogan som hadde helt andre værforhold, mindre vind og skyer. Leiebil anbefales- da kan man for en rimeligere penge enn med taxi, ta seg rundt til sol og andre opplevelser på øya. Positivt med selve plassen San Agustin var fine gåmuligheter langs strandpromenaden til Playa del Ingles, med fine strender, spisesteder m.m. Men en fin ferie hadde vi totalt sett.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, RanjaArntzen
LopesanAtlanticHotel, Public Relations Manager på Abora Interclub Atlantic by Lopesan Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. februar 2018

Dear Stiklestad,

Firstly, we would like to express our most sincere appreciation. We really take into account all our clients comments, as they are a real help for us to improve our service and know if things are well done or not. For this reason, many thanks for your time and having reviewed IFA Interclub Atlantic Hotel on TripAdvisor.. It is a pleasure for us to know you enjoyed your stay with us, although there were some points in which we did not achieve your expectations.

All comments are read by the management team in order to find the best solution and keep on improving our services every day. Again, thank you your time; we would be very pleased to welcome you back and achieve all your expectations next time. Should you have further comments or inquires, do not hesitate to contact us.

Kind regards from Gran Canaria,

Anmeldt 5. februar 2018

Vi var 4 voksne og to barn som tilbragte en uke der i januar.
Først må jeg si at alle klagene på de harde sengene skjønner jeg ikke, da de var de minst harde sengene vi har opplevd på noe sydenhotel. Renholdet der var helt fantastisk både inne og ute. Det fantes ikke et rusk å se ute og de stod og vasket gangveiene hele tiden:)Superhyggerlig betjening og veldig god service:) Det var mye god mat og også variasjon på noe hver dag den uken vi var der. Jeg hadde med ei på 5 år på barneunderholdningen, men den ble litt for skummel for henne, og jeg så også det var flere barn som forlot scenen litt småredd. Her kan man kansje se an alder på de som kommer å tone det litt ned om det er endel små barn. Alt i alt er dette en super plass for barnefamilier iallefall og vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, RanveigK
LopesanAtlanticHotel, Public Relations Manager på Abora Interclub Atlantic by Lopesan Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2018

Dear RanveigK,

We are blissfully happy to read that you have had an enjoyable holiday at IFA Interclub Atlantic Hotel. It is such an honour to see that all our constant efforts are being valued by our clients. Thank you for your nice review and comments about the facilities, food and staff. We really appreciate all our clients' opinion and we are sure they will be a great help for future guests to choose IFA Interclub in their next holidays.

Of course, we will feel very pleased to welcome you back soon and we remain at your entire disposal to fulfill your future requests.

With our best regards,