“Middag”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Dette må være San Agustins beste pizzarestaurant! Kjempegod pizza og for ikke å snakke om deres Tira Misu! Har smakt denne kaken mange plasser i Italia, men ingen har levert så god kake som denne lille restauranten!
Trivelig betjening - anbefaler å ta turen innom her!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Bodilssen

Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Maten er absolutt spiselig, men den er fryktelig kjedelig. Vi bestilte bruscetta (to typer) og ingen av dem var spesielt gode, råvarene var klart ikke gode nok. Vi bestilte så pizza og lasagne (trygge valg på en italiensk restaurant), men ble svært skuffet over smaken. Fryktelig kjedelig og smakløst er dommen vår. Forventningene var høye før vi besøkte dette stedet, men vi synes absolutt ikke det fortjener mer enn maksimalt 3 stjerner. Etter min bedømmelse hører restauranten hjemme i nedre del av middels-sjiktet.

Dato for besøk: august 2018
Takk, erikw794
Anmeldt 20. mars 2018

Nydelig Tiramisu og god pizza. Spiste der to ganger og det var ikke noe og utsette på verken mat eller servic.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, roggre
Anmeldt 20. oktober 2017 via mobile enheter

Ikke den beste, men brukbar. Hyggelige og serviceinnstilte betjening. Bestilte pasta som ikke var så god, beklager sa de og ferdig med det

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Nikkinita
Anmeldt 2. oktober 2017 via mobile enheter

Vi har vært her to ganger fordi maten er fantastisk og de som jobber her gjør en veldig god jobb.
Vi har spist både pizza og pasta og begge deler var svært godt. Det eneste som trekker ned er at den var vanskelig å finne. Let i nederste etasje, innerst ved siden av parkeringen. Hit kommer vi garantert neste gang vi er i San Agustin.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Jackofalltrades2040

Reisende som så på Pizzissima, så også på

Har du vært i Pizzissima? Del dine erfaringer!