Anmeldt 24. november 2017 via mobile enheter

Leilighetene er fine, helt ok senger. Rolig nabolag. Dårlig renhold, ved en anledning var det seige fotspor på gulvet etter vaskepersonalet hadde vært der. Trimrom var en skam her, kostet 3 euro for å bruke det, og det var trangt, uten AC og gamle nesten ødelagte apparater. Jeg syns virkelig ikke at man kan ta seg betalt for dette.
Anbefaler ikke å spise på Pool baren, dårlig kvalitet på maten.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, carinamaarud
Anmeldt 11. januar 2017 via mobile enheter

Leilighet med minikjøkken. Alle kjøkkenting en behøver. Må selv ha oppvasketing og krydder med. Rent og god servise. De fleste leiligheter har sol hele formiddagen. Kan være støy fra aircondition utenfor om natten. Butikk over veien. Enkelt å gå til San Agustin (15min). Enkelt å ta bussen til forskjellige steder. Et fint lite område med svømmebasseng og liggestoler. Må selv ha håndkle med. Er takterasse. Bar og restaurant i kjelleren. Anbefaler å prøve spaen. Fem minutter å gå ned til stranden.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, Torling
Anmeldt 21. desember 2016 via mobile enheter

Ankom hotellet rundt midnatt. Ble møtt av en fyr som ikke forstod et ord engelsk og kom med oppgitte sukk når vi prøvde å prate med han, men kom omsider til rommet vårt. Vi var 3 personer, men det var kun 2 senger og en liten sofa. Gikk så tilbake til samme fyren som etter mye om og men kunne si at de ikke hadde ekstra senger. Men jeg fikk et pledd og noe som lignet en pute...
Helt grei leilighet. Men det er ingen mulighet til å vaske koppene selv og stuepikene gjør ikke det. Skal man liksom dra på butikken å kjøpe oppvaskmiddel og oppvaskbørste selv??? Det eneste som blir gjort er et veldig dårlig forsøk på å re opp sengene, ser egentlig ingen forskjell. Ute er det et lite kaldt basseng som stenger klokka 19 om kvelden.
Vi fikk 1 time gratis i spaet. Det eneste som funket var bassenget og de varme stolene. Boblebadet var iskaldt og dusjene et kapittel for seg selv. Da vi ville booke spaet senere fikk vi beskjed om at det kostet 40€. Skal gjestene måtte betale for slikt??
Det funker sikkert for de som bare tilbringer nettene her, men vær obs på at det er lytt imellom veggene. Mitt råd er å heller legge ekstra penger i å finne en ordentlig plass å bo.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Lonesometraveller2
Anmeldt 9. februar 2016 via mobile enheter

Stille og rolig område, nært de store turiststrendene. Hotellet er greit nok og jeg vil ikke klage på det. Har vært på bedre hoteller og også dårligere steder. Hyggelig betjening. Fine uteområder og rolige gjester.
Selv om det bare får 3 av fem stjerner så kan det hende vi kommer igjen

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, mortenh378
Anmeldt 6. desember 2015

Vi bodde her i tre uker. Rolig sted og grei gangavstand til det meste. Hotellet virker noe slitt. Frokosten er enkel og kaffe fra kaffemaskinen er ikke varm, samt jeg savnet melk. Dukene på bord i frokostsalen var stygge og skitne. De ble ikke skiftet mens vi var der. Så der koste fluene seg. Wifi må du betale en god del for, men det er kanskje vanlig? 1. Desember starter vinteren, så da er det slutt på aircondition Sånn var det med den saken.

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, TorilTorgeir