Vio.com
Algotels
StayForLong
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Var her 6 dager alene da jeg hadde fri alene i jobbturnus og fant en relativt rimelig tur. Burde vel skjønt at man får det man betaler for, for mye var skuffende og irriterende. Terassen og terassemøblene var skitne. Det lå to døde kakerlakker på gulvet da jeg kom til rommet. Det var en vannlekkasje fra taket som ble fikset etter 2. gangs purring. Det ble startet med bråkete motorsagarbeid på trærne rett utenfor leiligheten kl 08 hver dag.
Så de mest irriterende tingene: halvpensjon inkluderer INGEN drikke til middagen, dette må betales ekstra for og er naturligvis dyrt. Wi-fi koster ekstra, og nådde heller ikke til mitt rom som lå langt unna resepsjonen, da jeg ba om å få bytte rom pga. jeg trengte internett ignorerte resepsjonisten spørsmålet mitt og sa de skulle sjekke om antennen virket (noe den jo åpenbart gjorde bare for dårlig). Treningsrommet er en vits, nesten ingen utstyr (ikke en gang tredemølle) og det som er der er gammelt og ødelagt.

Råder alle til å styre unna dette hotellet.

Bør vel for ordens skyld nevne det positive: maten var god og bassengområdet er fint.

Dato for oppholdet: april 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Vegsniff
Anmeldt 1. februar 2018 via mobile enheter

Store flotte rom, fantastisk betjening og rett og slett ingenting å klage på!! 3 stykker med ulike krav, alle stor fornøyde ❤️ kommer lett tilbake her! Kort avstand til alt, samtidig som det er et fredelig område

Dato for oppholdet: februar 2018
3  Takk, christinalY1913SN
Lisette G, Director de Recepción på BlueBay Beach Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. februar 2018

Kåre Christina,

Mange takk for vurderingen; vi er glade for at se at Dere synes å ha haft et fint ophåll og syntes om anlegget.
Vi håber å se Dere igjen snart!

Anmeldt 29. september 2017 via mobile enheter

Var med i følge på 26 stk. Fikk derfor god innblikk i hotellets standard. Helt tragisk. Nedslitt, VELDIG skittent, og elendig standard på bassengområdet. Rommene var full av småkryp (maur, kakkerlakk, mygg og ederkopp). Ikke stedet for de med små barn eller allergier. Muggel og råte- behandling skjønner ikke dette hotellet seg på. Kjedelig nærområdet. Liten strand på lavvann med mye stein. Hotellet ligger forøvrig IKKE i San Augustin, men lille Bahaya Feliz. 1 time her og du har opplevd og sett alt. Jeg har aldri vært kresen men dette var rett og slett for dårlig. Finn noe annet. Området San Agustin og "sørover" mot playa del ingles osv er fint. Billigere mat og drikke er det også der. Klarer ikke å skjønne med mitt fattige sinn at dette hotellet har 3 og 1/2 av 5 i score på TripAdvisor. Dette svarer helt klart til 1-2 sammenlignet med andre hoteller, avhengig av hvilket rom du har fått. Mitt rom var faktisk ikke SÅ dårlig. Slitt, men god plass for 2 barn og 2 voksne. Hele fronten med naturstein på terrassen over oss var sprukket og på tur ned i hode på oss, noe løsnet og falt en vindig kveld. Behandlingen av gjester var svært varierende fra person til person.

Dato for oppholdet: september 2017
3  Takk, Ingvart H
Lisette G, Director de Recepción på BlueBay Beach Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2017

Kjere Ingvart H
Tak for vurderingen; vi beklager veldigt å ha skuffet Dere og har noteret detaljerne! Når hotellet opnår 3.5 av 5, er det sikkert pga av dem store rummerlige leiligheder, at stort set alle leiligheder har udsigt til den tropiskt og fint udseende have og poolområde med havet i bakgrunnen, og at dem fleste kommer for å slappe av, og njuder at det er et stille område, med nogen butikker, restaranter og barer i Bahia Feliz, men ingen støjende diskoteker og trafik.
Det er også ganske uvanligt at vi har problemer med småkryp og at høre at våre ansatte ikke nødvendigvis er lige venlige; dem fleste kommentarer siger precist det modsatte, så vi beklager veldigt at Dere har fået et så dårligt indtryk.
Sandsynligvis hadde Dere forventet at hotellet lå i selve San Agustin, som faktsik er et bra stykke vei herfra, og har veret veldigt uheldige med en masse under opholdet.
Vi har en masse gjester som kommer tilbake igjen og igjen, og dem skriver sikkert fine kommentarer, og vi beklager som sagt at det ikke har veret Deres tilfelle.
BlueBay Beach Club

Anmeldt 21. august 2017

Vi har vert her mange ganger. Fantastisk fredlig og avslappende. En kan ligge uforstyrret på "soldekket" oppom bassenget, eller rundt det store bassenget. Desverre kaldt vann. Kjempegode verandaer med, de aller fleste med havutsikt. Leilighetene er slitt. Det er synd for mye annet positivt. Vaktmesterne er raskt på pletten når noe krever det, men de må ofte komme noen ganger før det er fikset.
Matbutikken i kjelleren har ok utval, og de skaffer allt en spør etter! Imponerende. Når de hørte min mann har diabetes, kom de etter et par dager uoppfordret og fortalte at nå hadde de skaffet sukkerfrie varer, is og sjokolade om han ønsket noe. Betjeningen kan virke litt tilbakeholdne, men henvender man seg til dem er de veldig imøtekommende.
Damen i suvenirbutikken skal ha stor honnør! Veldig god person og snakker godt engelsk.
De er flinke på prøve imøtekomme ønsker
Som sagt fredlig sted som virkelig trenger oppusing og varmt vann i bassenget

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Ingrid r
Lisette G, Director de Recepción på BlueBay Beach Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2017

Kåre 979smil,

Anmeldt 23. mars 2017 via mobile enheter

Etter 9 dager med varierende vær frister det til gjentagelse. Resepsjonen ligger i 6 etage, anlegget er bygd i fjellet som et terrassehus. Fikk leilighet i første etage, balkong som var rett mot poolbaren og bassenget og havet. To soverom og to bad, kombinert kjøkken og stue. Hovedsoverommet hadde dobbelseng, garderobe med 2 store speil du gikk gjennom til et stort bad med både dusj og badekar. Nok håndklær som ble skiftet annenhver dag. Sengetøy hver tredje dag. Renhold annenhver dag. Kjøkkenet hadde utstyr og servise til seks personer, mikroovn, koketopp, stort kombinert kjøl/fryseskap og oppvaskmaskin. Spisebord med 4 stoler, skjenk med skuffer og skap, grei sovesofa og en stol. Balkong med fire stoler og bord. I ene enden var det et hjørnebadekar med kaldt og varmt vann, greit om en har med barn.
Trimrom i kjeller med div apparater, liten kolonialbutikk, souvernierbutikk med mye annet. Restaurant for frokost og middag, om man ønsket det, lunch serverte de i poolbaren.

Dato for oppholdet: mars 2017
1  Takk, JosteinEG
Lisette G, Director de Recepción på BlueBay Beach Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. april 2017

Kære JosteinEG.
Mange tak for vurderingen; vi er glade for at se at Dere synes å ha haft et fint ophåll og syntes om anlegget.
Vi håber å se Dere igjen snart!