“Lunsj !”
Anmeldelse av Malaren

Malaren
Vurdert som nr. 28 av 65 Restauranter i San Agustin
Anmeldt 19. november 2018

Veldig mye mat men kanskje ikke det mest spennenede. Helt greit og koselig betjening, der noen av dem snakker svensk.

1  Takk, Nikkinita

Anmeldt 14. april 2018 via mobile enheter

Hadde bestilt bord for å feire min kjæres 60 års dag. Utrolig service og veldig god mat til en rimelig penge. Får alltid på huset en drink når vi ber om regningen. Spiste der flere ganger ila ferien. Utrolig bra og ikke minst vennelig betjening.

Dato for besøk: april 2018
Takk, FrodeWaglen
Anmeldt 8. desember 2017

Vi besøkte denne restauranten en gang og fikk servert en Entrecôte som smakte papp. Styr unna dette stedet.

Dato for besøk: november 2017
Takk, jorunn53
Anmeldt 29. november 2017 via mobile enheter

Vi hadde sett det var mange mennesker i restauranten og tenkte at stedet var forsøket verdt, til tross for at stedet ikke ble nevnt av hotellet da vi spurte etter bra restauranter i området. Men etter å ha fått vår entrecôte med gorgonzolasaus forstod vi veldig godt hvorfor!! Sausen var Ok, det krever jo ikke allverden å smelte litt ost i litt fløte, men kjøttet smakte bløt papp! Heldigvis er det ikke ofte man får servert så dårlig smakløst kjøtt, og når det er andre bra restauranter i området er det unødvendig å kaste bort tid og penger på noe så elendig.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 35kari_
Anmeldt 17. oktober 2017 via mobile enheter

Var der for å spise, men du hendelse for en nedtur. To bestilte burger en bestilte indrefilet. Kjøttet var godt. Burgeren var dårligejeg klarte ikke å ta mer en to biter- det var rett å slett ikke godt
Måtte vente vell å lenge før vi fikk betale - ingen kom å spurte om vi ville ha kaffe eller dessert . Jeg prøvde å få formidle at det ikke var bra mat, men kelner henvendte seg kun til den som hadde fått kjøtt. Et svært stresset personal- de løp å det virket stressende. En som var under opplæring fikk irettesettelse som vi kunne se- unødvendig! Skjerp deg dame!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Nina L

Reisende som så på Malaren, så også på

San Agustin, Maspalomas

Har du vært i Malaren? Del dine erfaringer!