“Veldig bra😊”
Anmeldelse av Il Vespino Vecchio

Il Vespino Vecchio
Vurdert som nr. 4 av 60 Restauranter i San Agustin
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Veldig bra seafood salad og deilig ovnsbakt pizza. God service og hyggelig kelner. God atmosfære i nye moderne lokaler

Takk, Egil B

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Vi søkte på Trip Advisor og fant Vespino. Veldig bra. God mat og god service. Vi spiste indrefilet og en spiste pizza , alle var veldig fornøyd. Vi koste oss lenge og vell med mat, vin og dessert

Takk, Nikkinita
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Litt vanskelig å finne restauranten men det var verdt turen!
Utsøkt biff, og sjokoladefondanten var nydelig.

Takk, Øystein B
Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Det positive først. Ok lokale, greitt innredet. Vi satt inne, dårlig akustikk. Når lokalet er fullt ikke mulig å snakke sammen uten å heve stemmen betraktelig.

Maten var ikke som forventet. Lammeskulderen var tørr, lite eller ingen smak, svidde poteter og ingen saus, eller tilbud om slik.
Dessert?? Tiramisu, tørr kake under mengde av krem. Kaken skal dynkes med konjakk eller lignende.
Vinen var god og det var også grappa til slutt.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 117arildd
Anmeldt 25. desember 2017

Bestilte bord for feiring av julaften - 2017 der vi så frem til en aften med god mat og hyggelig stemning. Vi ble ved bestilling forespeilet en aften der det skulle serveres en seks retters meny og at den ville koste 65 Euro pr. person. Fra vi ankom lokalene til vi fikk bestille drikke, tok det 45 minutter og etter vi hadde fått bestilt, tok det ytterligere 20 minutt før vi fikk drikken på bordet. Da kom feil vin på bordet... Første rett ble servert 1,5 time etter ankomst. Rett nr. 4 ble servert 3,5 timer etter ankomst. Maten som ble servert var helt forferdelig og egnet seg ikke for servering på en restaurant. Menyen bestod av de enkleste retter som selv poseleverandørene klarer å levere 100 ganger bedre. Der ble ikke gitt noen informasjon om hva rettene inneholdt, samt smak og lukt var så ubestemmelig at det eneste vi var sikre på var en gammel kreps til forrett og det som var laget av pasta. Som mangeårig turist på Kanariøyene er dette det desidert verste måltidet vi har fått servert noen gang. På selve julaften.....på en restaurant som ligger som nr. 2 av 55 restauranter i San Augustin. Vi og mange med oss, avbrøt måltidet etter rett nr. 4 - Ravioli med gammel makrell. Ligg unna folkens, - dette klarer vi bedre hjemme.

Dato for besøk: desember 2017
4  Takk, Erco01

Reisende som så på Il Vespino Vecchio, så også på

Har du vært i Il Vespino Vecchio? Del dine erfaringer!