“God mat og service”
Anmeldelse av Il Vespino Vecchio

Il Vespino Vecchio
Vurdert som nr. 6 av 64 Restauranter i San Agustin
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Ypperlig mat og service, hyggelig kelner. Nytt og moderne interiør. Kommer gjerne tilbake hit en annen gang.

Takk, skog64

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Veldig bra seafood salad og deilig ovnsbakt pizza. God service og hyggelig kelner. God atmosfære i nye moderne lokaler

Takk, Egil B
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Vi søkte på Trip Advisor og fant Vespino. Veldig bra. God mat og god service. Vi spiste indrefilet og en spiste pizza , alle var veldig fornøyd. Vi koste oss lenge og vell med mat, vin og dessert

1  Takk, Nikkinita
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Litt vanskelig å finne restauranten men det var verdt turen!
Utsøkt biff, og sjokoladefondanten var nydelig.

Takk, Øystein B
Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Det positive først. Ok lokale, greitt innredet. Vi satt inne, dårlig akustikk. Når lokalet er fullt ikke mulig å snakke sammen uten å heve stemmen betraktelig.

Maten var ikke som forventet. Lammeskulderen var tørr, lite eller ingen smak, svidde poteter og ingen saus, eller tilbud om slik.
Dessert?? Tiramisu, tørr kake under mengde av krem. Kaken skal dynkes med konjakk eller lignende.
Vinen var god og det var også grappa til slutt.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 117arildd

Reisende som så på Il Vespino Vecchio, så også på

Har du vært i Il Vespino Vecchio? Del dine erfaringer!