“Deilig steinovnspizza”
Anmeldelse av Il Vespino Vecchio

Il Vespino Vecchio
Vurdert som nr. 6 av 65 Restauranter i San Agustin
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Vi kom litt tilfeldig over restauranten. Nytt og fint lokale.
Veldig god mat. Pizza stekt i skikkelig steinovn. Litt merkelig med «walkie talkie»-system blant servitørene, men fungerte fint.
Ordentlig italiensk mat. Anbefales

Takk, Reiseglad1981

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Ypperlig mat og service, hyggelig kelner. Nytt og moderne interiør. Kommer gjerne tilbake hit en annen gang.

Takk, skog64
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Veldig bra seafood salad og deilig ovnsbakt pizza. God service og hyggelig kelner. God atmosfære i nye moderne lokaler

Takk, Egil B
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Vi søkte på Trip Advisor og fant Vespino. Veldig bra. God mat og god service. Vi spiste indrefilet og en spiste pizza , alle var veldig fornøyd. Vi koste oss lenge og vell med mat, vin og dessert

1  Takk, Nikkinita
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Litt vanskelig å finne restauranten men det var verdt turen!
Utsøkt biff, og sjokoladefondanten var nydelig.

Takk, Øystein B

Reisende som så på Il Vespino Vecchio, så også på

Har du vært i Il Vespino Vecchio? Del dine erfaringer!