“Veldig busy”

Vurdert som nr. 114 av 337 Restauranter i Playa del Ingles
God for: Spesielle anledninger, Familier med barn, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Dette hat vært stsmstedet vårt i 10 år. Alltid god mat, ikke spesiell, men du vet hva du får. Øyas beste pan con ajo og aioli,og greie priser. Men litt få kelnere innimellom gjør at det tar tid å få bestilt og å få betalt. Bestill bord!

Takk, heidichristine0

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste sjøtunge her, og fisken var helt Ok. Savnet brunet smør og sitron, istede var det sitronette med kapers. Veldig god aioli her, og hyggelig servise.

Takk, Foodie-oslo79
Anmeldt 31. mars 2018 via mobile enheter

Gledelig overraska over service og miljø. Rent og fint over alt. Maten ( Chateu Briand) var mør og stekt akkurat etter vår bestilling. Tilbehør og forret var også helt perfekt. Bakt potet anbefales.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, steenj556
Anmeldt 7. mars 2018 via mobile enheter

Min kone og meg var på Playa med en god venn for middag. Valget falt på El Duke. Det ble en meget positiv opplevelse. Hyggelige kelnere, rask servering og meget god mat til en overkommelig pris.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Morten M
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Jeg bestilte kun en omelett og en brus, men bestillingen ble gjort en fei av en hyggelig servitør. Omeletten kom etter fem minutter og smakte meget godt.

Mange "fastboende utlendinger", som gjester stedet, så det ut til.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Mattis78

Reisende som så på El Duke, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i El Duke? Del dine erfaringer!