“Fint Hotell”
Anmeldelse av Sunprime Atlantic View

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 1 side til!
Sunprime Atlantic View
Anmeldt 7 juli 2017

Fint hotell, med ok rom (leiligheter, ) synes nok hotellet lå litt avsides til, og litt langt fra stranden, men det gikk badebuss fra hotellet, så det var egentlig ikke noe problem, men liker personlig å se havet, til kjøpesenteret Jumbo tok det 10-15 minutter å gå, og når vi gikk i rolig tempo til stranden i Playa del ingles, tok det oss ca. 20 minutter, VI hadde suite med direkte basseng utgang og det er noe som varmt kan anbefales.
Vi hadde kun frokost og den var super, med alt man måtte ønske seg av mat og drikke, taxi sto alltid på utsiden, og det kostet ca 4 Euro å ta taxi til Maspalomas, og 2 Euro til Jumbo senteret, så taxiprisene er rimelige. Hotellpersonalet var supre, blide og hyggelige, og spesielt rengjøringspersonalet.
Hotellet er perfekt for ro og avslapping, det var safe på rommet og gratis Wi-fi på hele hotellområdet, var også trimrom og et rom med vaskemaskiner/tørketromler så man også kunne få vasket tøyet sitt om det var nødvendig, inne på vår suite var vi litt plaget av små møll, men brukte myggmiddel og det ble en god del bedre.

Kan varmt anbefale hotellet hvis man er ute etter et fint og rolig sted, hyggelig betjening og god mat, men for min del var hotellet litt langt fra det meste

Romtips: Hadde selv et rom med basseng utgang, det kan varmt anbefales, men det er garantert bedre utsikt høy...
Se flere romtips
  • Opphold: juni 2017, reiste med familie
Takk, Nine_171
Relations M, Guest Relations Manager på Sunprime Atlantic View, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10 juli 2017

Dear Guest
Thank you for choosing Sunprime Atlantic View to spend your holiday and for the time taken to let us know about your recent experience through Trip Advisor.
It is always good to read such positive feedback, as it seems that although we are not close to the beach area, you did have a good holiday at the hotel.
Thank you again and we do hope we can welcome you back in the near future.

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 6 mars 2017

Vi reiste fra 25.02-04.03.2017 .rent og ryddig hotell. her får du vask på rommene hver dag og gratis bruk av strandhåndkler slik at du slipper å kjøpe håndklær hvis du skal på stranda eller legge dæ på solsengen å sole dæ. i tillegg får du låne morgenkåpe/slåbrok eller hva du skal kalle det. maten er fabelaktig. alt mulig! perfekt frokost,lunch og middag. vi hadde all inclusive sunprime. var fantastisk. dem lager drinker til deg på minimarked før baren åpner og når baren åpner så lager dem alt der også. gode drinker der også,selv om dem bruker litt mye sprit i drinkene. pilsen er god og kald. betjeningen er meget høflig og hjelper deg med alt som du ønsker. det er show/musikk live fra kl 20-23.00 hver kveld. i loungen. housekeepingen er meget bra. det står alltid en billig taxi utenfor hotellet . du kan velge mellom gratis strandbuss eller ta taxi.koster 2,5-3 euro til jumbo senteret. billig!har bare positivt å si om hotellet. eneste var at dem ikke hadde norske kanaler på hotellet/rommet. det er det eneste jeg kan si jeg kunne ønsket at dem hadde.ellers er dette et hotell for par som vil slappe av under hele oppholdet.her traff vi mennesker fra nederland og england. selv om mesteparten var fra sverige.et hotell der du slapper av og som gir deg et stort pusterom.Jeg gir hotellet toppkarakter. +++ANBEFALES++++ PS. FIKK IKKE SAFEN PÅ ROMMET TIL Å FUNGERE! AIRCONDITION VAR BRA!!!

Romtips: sentralt og i god beliggenhet.vakter på kveldene passer på.
Se flere romtips
  • Opphold: februar 2017, reiste som et par
Takk, Thomas V
Relations M, Guest Relations Manager på Sunprime Atlantic View, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7 mars 2017

Dear Thomas
Thank you thank you for such a great review and so much information about our hotel for future travelers. We are so pleased that you liked the food, drinks and services, and you are correct that this is a hotel for couples that want to relax.
I think you have mentioned every facility and service we offer, but for us the most important part is RECOMMEND. We appreciate when our guests go home with good memories and we do hope you will come back and visit us again very soon.

Anmeldt 17 februar 2017 via mobile enheter

Fint hotell og spa. Praktiske rom med mini kjøkken. Det var rent og pent overalt. Rommene ble vasket hver dag, inkl. oppvask . Fine og store basseng områder. God og variert frokost og middag. Bra tilbud med gratis beach buss .

Opphold: februar 2017, reiste som et par
Takk, Sverre B
Relations M, Guest Relations Manager på Sunprime Atlantic View, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22 februar 2017

Dear Sverre
Thank you for sharing your thoughts with us about our stay at the Sunprime, and we are happy to hear that you liked everything from cleaning to the food and the beach Bus.
We look forward to welcoming you again in the future

Anmeldt 3 februar 2017

Utrolig rent og ryddig, kjempe koselig betjening, både frokost , lunch og middag var så deilig og variert med alt man kan tenke seg.
Første gang jeg reiser på en barnefritt hotel og det syntes jeg var faktisk deilig, kansje litt for mange eldre folk og stille men det kan man vel venne seg til:)
Alt i alt ett mega topp hotel ..men ja litt for langt fra stranden..

• Opphold: januar 2017, reiste med venner
Takk, anny552
Relations M, Guest Relations Manager på Sunprime Atlantic View, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7 februar 2017

Dear Anny
Thank you for taking time to share your thoughts with us, and we are pleased to hear that you have enjoyed your first child-free hotel. We try to make sure that there is something to please every ones taste in our menus and it is one of the hardest parts, so it is nice to get this kind of praise.
Thank you once again for the review and the Mega Hotel. Hope you will return and visit us again in the future

Anmeldt 4 januar 2017 via mobile enheter

Men hva gjør vel det når det er fire bassenger på området.

Både trimrom og treningsrom er ganske små, men de har mye utetrening, er tross alt 22-25 grader på dagen

NB: vær obs på kalde kvelder ned i 12-13 grader.

Du kan bestille all inklusive på hotellet, men kun frokost holder for oss. Er vi på hotellet så selger de ferske baguetter og salater i et lite minimarked de har på hotellet og det koster 20 euro per person om du vil spise middag på buffeten på kvelden. De har også a la carte.

Rommene er ok romslige, grei størrelse på bad og ikke så mye å rette fingeren på. Skulle gjerne vært varme aircondition, kan bli kaldt noen ganger her, men vi var ikke plaget av det.

I tillegg til diverse treningstimer så er det et spa her, hvor behandlingen er veldig god og en del lavere priset enn hjemme i Norge.

Dessuten er det en tennisbane vi brukte tre ganger. Den er av god kvalitet og ligger bak siste basseng til høyre sett mot stranden. Du må bestille time dagen før i resepsjonen, du får en time til rådighet per gang, og du får låne racketer der mot et depositum på 10 euro du får tilbake når du leverer racketene. Tennisballer koster tolv euro for tre på minimarkedet.

Det er en time å gå sakte til meloneras med mer shopping og litt luksus shopping, normale merker som mango til mer eksklusive butikker med ulike merker.

Der har de en restaurant som het er sushi mex som anbefales både på meksikansk og sushi, og en indisk ved siden av som er topp.

Tar du deg nesten inn til anfi del mar har de aquarela som er den mest kjente restauranten på øya og den med Michelin anbefaling. A la carte der for enhver smak, uten å koste for mye. Kle deg passe pent, jeans og dressjakke er bra for menn.

PS: bestill bord på aquarela minst en til to uker i forveien, kjente norske ansikter der og spiste.

Hotellet igjen. Koselig stort barområde med jevnlig underholdning.
Resepsjonen kan være litt underbemannet, og det kan bli litt kø.

Det er biljardbord nede utenfor trimrom og oppe i baren,

Godt med solsenger, alltids en plass rundt et av bassengene.

Andre gangen her og heller ikke nå opplevde vi støy av noe slag så anbefaler trygt hotellet til andre.

Gir det terningkast fire, som det har fire stjerner. Minus på varme på rom kalde kvelder og kø i resepsjonen til tider.

Men vi drar sikkert hit igjen...

(Også bordtennis finnes som et fritidsalternativ)

Går du i passe tempo er jumbo senter ti minutter unna.

Stian Hagemann-Jensen
Oslo

Opphold: desember 2016, reiste som et par
1  Takk, Stian Hagemann J
Relations M, Guest Relations Manager på Sunprime Atlantic View, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8 januar 2017

Dear Stain Hagemann
What a fantastic review, thank you for all your comments on this your second visit , and I think you have given future guests visitors a really good over view of not only our services and facilities but also what to expect outside the hotel and local visitors spots and shops beaches etc.
The big thank you is for your recommendation and we trust you will come back and visit us again very very soon.
Kate Sunprime Atlantic View

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Playa del Ingles hotellene
HD Parque Cristobal Gran Canaria
Nr. 27 av 134 i Playa del Ingles
1 754 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Sunprime Atlantic View? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sunprime Atlantic View

Adresse: Avda de Gran Canaria 48, 35100 Playa del Ingles, Maspalomas, Gran Canaria, Spania (tidligere Sunprime Atlantic View Suites & Spa)
Beliggenhet: Spania > Kanariøyene > Gran Canaria > Maspalomas > Playa del Ingles
Fasiliteter:
Bar/salong Treningssenter/treningsrom Gratis parkering Tekjøkken Restaurant Spa Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.6 familiehotell i Playa del Ingles
Nr.6 spahotell i Playa del Ingles
Nr.6 romantisk hotell i Playa del Ingles
Nr.8 luksushotell i Playa del Ingles
Prisnivå: kr 956 - kr 2 290 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4,5 stjerne — Sunprime Atlantic View 4.5*
Antall rom: 250
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med TripOnline SA slik at du trygt kan bestille fra Sunprime Atlantic View. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Sunprime Atlantic View Hotel Playa Del Ingles
Sunprime Atlantic View Suites And Spa

Er dette din oppføring på TripAdvisor?