Travelocity
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Sunprime Atlantic View i Playa del Inglés er et godt valg hvis du vil slappe av, bade og spise god mat i varmen. Dette er et hotell for voksne. Det ligger i utkanten av Playa del Ingles. Det er er et stykke unna restauranter og butikker, så velg all inclusive. Maten er god. Det er nok av bassenger. Litt synd at hotellet har begynt å ta betalt for å reservere solsenger.

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, sveinb708
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunprime Atlantic View, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Hej Svein, tak for at give dig tid til at skrive din feed-back vedr dit ophold, det er vigtigt for os at få disse kommentarer med henblik på forbedringer. At reserverer solsenge er et tilbud vi er startet med, da flere gæster har efterspurgt denne mulighed, men vi takker for din mening omkring dette.

Det glæder os at vide at du har haft en dejlig ferie hos os, varmt velkommen tilbage til os på
Sunprime Atlantic View, My Olsen

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Fint hotell med romslige leiligheter. Pluss med kjøkkenkrok. Spa var bra med massasje, sauna og boblebad. Frokost var god og rikelig variasjon, men salen var fryktelig varm og klam med kun ca 4 småbord ute på knøttliten balkong så man måtte sitte inne og spise. Manglet Cava til frokost som eneste spanske hotell jeg har bodd på. Har også bodd på Sunprime på Mallorca til sammenligning og der var det hyggeligere service og stort uteområde til frokost. Familien min hadde visst informert hotellet i forkant at jeg fylte rundt tall under oppholdet, men fikk ikke så mye som en gratulasjon av resepsjonen på bursdagen. Likte at det var flere bassengområder og det var komisk at folk gadd å betale for reservasjon for solsenger da det var nok å velge mellom. Plagsomt at folk røyket sigaretter rundt bassengene uten å ta hensyn til at det lå andre like ved. Bassengmusikk var helt håpløst da det var vanskelig å finne sted for å kunne lese bok i stillhet og høre på palmesus. Unødvendig da de fleste har høretelefoner og smarttelefon i 2018 og kan velge sin egen musikk. Uten røyk og musikk hadde uteområdene vært perfekte! Positivt med både gressplener og kunstig strand. Synd det er så langt til sjøen, men anbefales å gå tur langs Maspalomas-Playa del ingles. Masse hyggelige spisesteder i San Fernando hvor det er flere lokale enn turister. Gangavstand opp dit (ca 15-20 min). Der har de også et begrenset shoppingsenter, men Etam finnes der til en positiv overraskelse. De fleste i rengjøringspersonalet var blide og hyggelige og rommene rene. Sunprime butikken var ikke hyggelig med utrivelige ansatte og overprisede varer. De tok ekstra betalt for drikke som sto i kjøleskap framfor i romtemperatur. Null problem da det er en Spar rett rundt hjørnet og romslig kjøleskap i leiligheten. Treningsrommet var også bra og var aldri overfylt de gangene jeg var der. Gruppetimene fikk jeg ikke testet da det var litt begrenset utvalg og tidspunkter. Mulig jeg kommer tilbake til hotellet med kjæresten, men velger nok å sørge for egen frokost på balkongen neste gang for å slippe den klamme salen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Tralalei
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunprime Atlantic View, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hej, tak for at give dig tid til at skrive din feed-back vedr dit ophold, det er vigtigt for os at få disse kommentarer med henblik på forbedringer. Vi er kede af at høre at restauranten og vores service ikke levede op til dine forventninger, vi vil naturligvis lade dette gå videre til rette afdelinger.

Vi håber at kunne byde dig velkommen tilbage til os på
Sunprime Atlantic View, My Olsen

Anmeldt 9. september 2018

Flott hotell med fantastisk trivelig og hjelpsom betjening. T.o.m dem som vasker smiler og kommuniserer selv om dem ikke kan noe særlig engelsk.

Renholdet er virkelig bra og stort pluss for å kunne få utlevert strandhåndkle så ofte en vil. Bare å levere inn i resepsjonen.

Gym i bassenget og senere inne for dem som vil røre seg litt i ferien.

3 flotte basseng med solsenger overalt. Aldri fult så bare å velge og vrake.

En liten artig ting er katten som bor ved utgangen av resepsjonen. Den rører seg knapt og du vet stort sett alltid hvor du finner den. Den hadde ikke navn så her fikk jeg døpt den til Stig the cat.

Fikk aldri smakt på maten der da vi fant noen favoritt restauranter rundt om. Kan virkelig anbefale Centrum på Yumbo senteret.

Skal jeg trekke ned på noe er det at det er virkelig dødt på hotellet. Her er det ikke mye rom for å finne på krumspring utenom at en får høre det. Etter kl 01 er det helt stille. Å prate og flire litt på natta må da være ok på ett hotell uten unger.

Alt i alt et hotell jeg absolutt kan anbefale

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Stig T
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunprime Atlantic View, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Hej Stig, tusinde tak for dine venlige ord, det glæder os at vide at du har haft en dejlig ferie hos os, varmt velkommen tilbage til Stig the Cat os på Sunprime Atlantic View, My Olsen

Anmeldt 22. august 2018

Nettopp kommet hjem etter en flott uke. Betjeningen er behagelig og hjelpsom. Jeg hadde all innclusive og det fungerte bra. Dette er andre gangen jeg er her, var i november 2017 og nå. Jeg kommer tilbake :-)

Romtips: Jeg hadde rom med utgang rett til bassenget, meget bra
Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, annajohansen1950
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunprime Atlantic View, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2018

Hej Anna,
tusinde tak for dine venlige ord, det glæder os at vide at du har haft en dejlig ferie hos os, varmt velkommen tilbage til os på Sunprime Atlantic View, My Olsen

Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Vi har akkurat kommet tilbake etter å ha vært på dette hotellet 21 ganger siden 11980. Dette betyr selvfølgelig at vi trives veldig godt
Under oppholdet prøvde vi å få reservert ett spesielt rom for neste år.
De som har bookingene av rommene sa etter flere forsøk at dette ikke var mulig. (Så mye betyr 21 ganger lojalitet på Sunprime Atlantic View)
Vi reiser veldig mye i løpet av året og ingen andre hotell har problem med å reservere ett bestemt rom!
Konklusjonen blir derfor: Vi kommer aldri tilbake til Sunprime Atlantic View

Dato for oppholdet: juli 2018
5  Takk, KDANS
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunprime Atlantic View, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2018

Hej, tak for dine kommentarer, vi er kede af at vi har skuffet dig hvad angår forhåndsreservationerne, desværre kan vi ikke gå ind og blokerer bestemte rum så lang tid i forvejen, og da der som noget nyt findes mulighed for at købe et bestemt rumsnummer nogle dage før en ankomst, er det desværre ikke en mulighed. Vi forstår din skuffelse og vi vil til enhver tid gøre vores bedste for at opfylde dit ønske, men det er desværre ikke noget vi kan love på forhånd.

Vi håber at se jer igen på Sunprime Atlantic View, mange hilsner fra os alle, My Olsen