Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Veldig pent og moderne hotell. Stort rom med minikjøkken og en sofa, samt dobbeltseng og stort bad. Buffeen på hotellet var variert med god mat. Lunsjen kunne til tider være litt kjedelig, men vi gikk aldri derfra sulten. Godt utvalg i baren som åpnet kl 17, men dyrt om man ikke har all inclusive. Hotellet er plassert en 10 minutters gåtur fra Yumbo, og 20 minutters gåtur fra stranden i Playa del Ingles. Kanskje litt langt om man vi gå til stranden, men taxi er billig her. To supermarked i nærheten som vi besøkte hyppig. Alt i alt er vi veldig fornøyd med oppholdet, og vil definitivt anbefale hotellet!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, fry1998
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunprime Atlantic View, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Hej, tusinde tak for din bedømmelse, og fordi du valgte vores hotel for din ferie. Det glæder os at vide at du har haft en dejlig ferie hos os.

Varmt velkommen tilbage til Sunprime Atlantic View, My Olsen

Anmeldt 11. november 2018

Flott hotell, rolig og avslappende. Vi hadde Sunprime inclusive som betydde frokost, lunsj og middag i 5 av ukens dager, onsdag og fredag hadde vi kun frokost. Drikke til alle måltider men ikke utenom. Måltidene var velsmakende og varierte, her var noe for enhver smak. Friskpresset appelsinjuice og god kaffe. Rommet var greit med hybelkjøkken, godt kjøleskap med en liten fryser. Gode senger og god skap plass, safe inkludert. Renhold var ok. Bassengområde rent og pent, tre forskjellige basseng. Reservering av solsenger mulig for 25€ i uka, vi opplevde ikke at det var nødvendig, alltid ledig plass. Minimarked på hotellet, men ganske dyrt, Spar butikk rett rundt hjørnet. Hotellet ligger ca 2 km fra stranden, det går strandbuss 3x daglig til og fra hotellet. Badehåndklær er inkludert, kan skiftes så ofte en vil. Eneste jeg vil trekke frem negativt er kveldsunderholdningen, duoene som opptrådte var ikke all verdens. Vi hadde ett flott opphold her, og kommer gjerne tilbake.

1  Takk, thordagliet
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunprime Atlantic View, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Hej Thor-Dag, tusinde tak for at give dig tid til at skrive dine kommentarer og ikke mindst for dine venlige ord, det glæder os at vide at I har haft en dejlig ferie hos os, varmt velkommen tilbage til os på

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Sunprime Atlantic View i Playa del Inglés er et godt valg hvis du vil slappe av, bade og spise god mat i varmen. Dette er et hotell for voksne. Det ligger i utkanten av Playa del Ingles. Det er er et stykke unna restauranter og butikker, så velg all inclusive. Maten er god. Det er nok av bassenger. Litt synd at hotellet har begynt å ta betalt for å reservere solsenger.

2  Takk, sveinb708
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunprime Atlantic View, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Hej Svein, tak for at give dig tid til at skrive din feed-back vedr dit ophold, det er vigtigt for os at få disse kommentarer med henblik på forbedringer. At reserverer solsenge er et tilbud vi er startet med, da flere gæster har efterspurgt denne mulighed, men vi takker for din mening omkring dette.

Det glæder os at vide at du har haft en dejlig ferie hos os, varmt velkommen tilbage til os på

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Fint hotell med romslige leiligheter. Pluss med kjøkkenkrok. Spa var bra med massasje, sauna og boblebad. Frokost var god og rikelig variasjon, men salen var fryktelig varm og klam med kun ca 4 småbord ute på knøttliten balkong så man måtte sitte inne og spise. Manglet Cava til frokost som eneste spanske hotell jeg har bodd på. Har også bodd på Sunprime på Mallorca til sammenligning og der var det hyggeligere service og stort uteområde til frokost. Familien min hadde visst informert hotellet i forkant at jeg fylte rundt tall under oppholdet, men fikk ikke så mye som en gratulasjon av resepsjonen på bursdagen. Likte at det var flere bassengområder og det var komisk at folk gadd å betale for reservasjon for solsenger da det var nok å velge mellom. Plagsomt at folk røyket sigaretter rundt bassengene uten å ta hensyn til at det lå andre like ved. Bassengmusikk var helt håpløst da det var vanskelig å finne sted for å kunne lese bok i stillhet og høre på palmesus. Unødvendig da de fleste har høretelefoner og smarttelefon i 2018 og kan velge sin egen musikk. Uten røyk og musikk hadde uteområdene vært perfekte! Positivt med både gressplener og kunstig strand. Synd det er så langt til sjøen, men anbefales å gå tur langs Maspalomas-Playa del ingles. Masse hyggelige spisesteder i San Fernando hvor det er flere lokale enn turister. Gangavstand opp dit (ca 15-20 min). Der har de også et begrenset shoppingsenter, men Etam finnes der til en positiv overraskelse. De fleste i rengjøringspersonalet var blide og hyggelige og rommene rene. Sunprime butikken var ikke hyggelig med utrivelige ansatte og overprisede varer. De tok ekstra betalt for drikke som sto i kjøleskap framfor i romtemperatur. Null problem da det er en Spar rett rundt hjørnet og romslig kjøleskap i leiligheten. Treningsrommet var også bra og var aldri overfylt de gangene jeg var der. Gruppetimene fikk jeg ikke testet da det var litt begrenset utvalg og tidspunkter. Mulig jeg kommer tilbake til hotellet med kjæresten, men velger nok å sørge for egen frokost på balkongen neste gang for å slippe den klamme salen.

Reisetype: Reiste alene
Takk, Tralalei
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunprime Atlantic View, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hej, tak for at give dig tid til at skrive din feed-back vedr dit ophold, det er vigtigt for os at få disse kommentarer med henblik på forbedringer. Vi er kede af at høre at restauranten og vores service ikke levede op til dine forventninger, vi vil naturligvis lade dette gå videre til rette afdelinger.

Vi håber at kunne byde dig velkommen tilbage til os på

Anmeldt 9. september 2018

Flott hotell med fantastisk trivelig og hjelpsom betjening. T.o.m dem som vasker smiler og kommuniserer selv om dem ikke kan noe særlig engelsk.

Renholdet er virkelig bra og stort pluss for å kunne få utlevert strandhåndkle så ofte en vil. Bare å levere inn i resepsjonen.

Gym i bassenget og senere inne for dem som vil røre seg litt i ferien.

3 flotte basseng med solsenger overalt. Aldri fult så bare å velge og vrake.

En liten artig ting er katten som bor ved utgangen av resepsjonen. Den rører seg knapt og du vet stort sett alltid hvor du finner den. Den hadde ikke navn så her fikk jeg døpt den til Stig the cat.

Fikk aldri smakt på maten der da vi fant noen favoritt restauranter rundt om. Kan virkelig anbefale Centrum på Yumbo senteret.

Skal jeg trekke ned på noe er det at det er virkelig dødt på hotellet. Her er det ikke mye rom for å finne på krumspring utenom at en får høre det. Etter kl 01 er det helt stille. Å prate og flire litt på natta må da være ok på ett hotell uten unger.

Alt i alt et hotell jeg absolutt kan anbefale

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Stig T
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunprime Atlantic View, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Hej Stig, tusinde tak for dine venlige ord, det glæder os at vide at du har haft en dejlig ferie hos os, varmt velkommen tilbage til Stig the Cat os på Sunprime Atlantic View, My Olsen