Anmeldt 25. juli 2021

Vil ikke anbefale dette hotellet til noen, maten er ekkel, kald og usmakelig. De ansatte har vært frekk og respektløse mot meg flere ganger. Verste hotellet jeg har vært på, og jeg har vært på mange! Bortkastet penger, de sluker pengene dine og bryr seg ikke om hvordan oppholdet ditt er

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, _snemarier2021
Oscar RG, Guest Services / Front Office på Sunprime Atlantic View, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Hej _snemarier2021 , tak for at give dig tid til at skrive dine kommentarer, vi er dog kede af at du har haft så dårlig en oplevelse hos os, og noget vi naturligvis vil lade gå viderer med.

Vi er kede af at du ikke har fundet vores personale servicemindede, da vi netop på dette område arbejder ganske målerettede og er beviste om at vi er der 100% for vores gæster.

Endnu engang tak for din hjælp.

Mange hilsner fra

Anmeldt 25. februar 2020

På dette vårt 4. besøk på SunPrime Playa del Ingles leide vi en ett-roms-suite med utsikt mot Maspalomas. Suiten lå i hovedblokkas 3.etasje med utsikt mot hotellets rekkehusleiligheter i forgrunnen og Maspalomas i bakgrunnen.
Som ved vårt forrige besøk for vel ett år siden, bestilte vi halvpensjon; og vi var veldig fornøyd med det. Spiselokalet er veldig koselig, til tross for at det er stort, og mat- og drikkeutvalget er stort og variert både til frokost og middag. Jeg setter spesielt pris på det gode utvalget av sydfrukter og drikkevarer til maten. Spesielt, at man kan få flere typer kaffe , også til middagene. Det har jeg ikke erfart på andre spanske hotell.
Suiten var liten, men praktisk innredet. Med halvpensjon har man ikke så stort behov for, f.eks. god stekepanne, men denne gangen savnet jeg at der ikke var små asjetter. Det største minuset for oss var det elendige TV-tilbudet. Der er ingen norske eller skandinaviske kanaler. Internett-tilgangen er god, men erstatter ikke t v-en.
For første gang på SunPrime benyttet jeg Spa-avdelingen , og det var en positiv opplevelse.
Hotell-betjeningen er informative og hyggelige. I reseptsjon snakket alle engelsk, og som oftest også en med svensk talemål, det var ekstra koselig, spesielt når man som jeg er både syns- og hørselshemmet.
SunPrime ligger sentralt til både m.h.p.: Shopping og bussforbindelser; og badestranden i Maspalomas er tilgjengelig med SunPrimes gratis Beach Bus, som har avganger flere ganger pr. dag.

Romtips: Jeg har leide på dette hotellet og bodd på 4 forskjellige suiter, alle har vært praktiske og trivelige
Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, sny1944
Oscar R, Director Comercial på Sunprime Atlantic View, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2020

Hej sny1944! Det glæder mig at se, at du har haft en så positiv oplevelse på vores hotel. Mange tak for din vidunderlige feedback vedrørende vores personalet og service. Jeg vil sørge for at dele det med mine kollegaer, som vil være taknemmelig for dine venlige ord.

Med venlig hilsen

Anmeldt 1. februar 2020 via mobile enheter

Dette er andre gangen jeg har vært her og vann strålene i spa annleget virker fortsatt ikke som de skal. Håper dere kan endelig få ordnet det til neste gang jeg er der. Bassenget var kaldt også da vi var der siden det ikke var oppvarmet noe som det skulle ha vært. Vi savner også blåbærsyltetøy til frokost siden det er vanlig å ha til pannekakene. Ellers er maten, personalet og servicen kjempe bra.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, ToRoOo
Oscar R, Director Comercial på Sunprime Atlantic View, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2020

Hej ToRoOo! Takk for din tilbakemelding om hotellet . Det er leit å høre at vi ikke denne gangen møtte dine forventninger og dette ønsker vi å beklage på det sterkeste for. Jeg har sendt dine kommentarer til vår forbedringsteam, slik at vi allerede nå kan begynne å ta tak i dette for å forbedre oss for fremtiden. Vi setter også pris på dine hyggelige kommentarer om vårt personal/service og vi håper at vi får muligheten til å ønske deg hjertelig velkommen tilbake!

Venlig hilsen

Anmeldt 7. november 2019

Dette var vårt tredje opphold ved hotellet og som alltid var maten fantastisk god med et godt utvalg av retter, fasiitetene ellers var meget gode og selv om hotellet var fullt, var det romslig overalt. De ansatte var meget oppmerksomme og imøtekommende. Alt fra de ansatte i resepsjon, bar og restaurant til renholderne hilste smilende på oss hver gang vi møtte dem. Renholdet av rommet og fellesarealene var meget godt, sett bort fra området ved sofagruppene foran miinimarkedet hvor en uttørket død mus lå under bordet hele uken. Vi hadde all inclusive, og i tillegg til meget godt utvalg av mat, var også utvalget av øl, brus, vin og drinker som var inkludert, veldig bra. Sengene var gode, men vi opplevde denne gangen at airconditionen ikke fungerte optimalt, noe som gjorde at vi våknet badet i svette hver natt. Vi oppholdt oss en del i baren om kveldene, men der var det også dårlig og tett luft, slik at vi måtte forlate lokalet flere ganger. Det var få mennesker i baren på kveldene etter kl.21:00 og vi snakket med flere som henviste til dårlig luft både på rommene og i baren. Musikken om kvelden var noe variert, men et virkelig høydepunkt var Duo Parentesis to kvelder med variert reportoar og en kvinnelig vokalist med en fantastisk stemme. Disse to bør få dobbelt betalt! Men alt i alt, et supert alternativ for oss voksne som vil nyte en rolig ferie på et kvaliteteshotell. Vi kommer tilbake om ikke så lenge.

Dato for oppholdet: oktober 2019
3  Takk, Embla233
Oscar_Rod_Garcia, Guest Relations Manager på Sunprime Atlantic View, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2019

Hej Embla233!! Takk for en fantastisk tilbakemelding angående ditt opphold hos oss. Det er vanskelig å ikke smile bra øre til øre når jeg leser dette og jeg gleder meg til å dele dette med mine kolleger. Vi sees igjen snart!

Med vennlig hilsen
Oscar R.G
Team Sunprime Atlantic View

Anmeldt 22. oktober 2019

2 behagelige uker med strålende vær. Sunprime Atlantic View syntes vi var et topp anlegg. Vi hadde terrasseleilighet (#053) nær det rolige bassenget mot Maspalomas. Flott å ha solsengene som hørte til leilighetene rett utenfor døra, og å rusle noen få meter til bassenget når det ble for varmt. Vi hadde frokost alle dager og middag 5 dager i uka. Buffet med stort utvalg, velsmakende med mange alternativer, kan anbefales. Utmerket renhold hver dag og i det hele tatt imøtekommende og vennlige ansatte.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Einar F
Oscar_Rod_Garcia, Guest Relations Manager på Sunprime Atlantic View, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2019

Hej Einar! Hjertelig takk for at du skriver en meget hyggelig anmeldelse av hotellet, vi setter stor pris på dine tilbakemeldinger. Veldig gledelig å se at du syns vi har en Buffet med stort utvalg, flott beliggenhet og vennlige ansatte! Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen
Oscar R.G
Team Sunprime Atlantic View