Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
4–9 av 1 656 anmeldelser
Anmeldt 25. juli 2021

Utrolig dÄrlig hotell, dÄrlig service, dÄrlig mat, dÄrlig alt, de bryr seg ikke om kundene sine!! Rommene var velig skittene, hadde en svart flekk pÄ dynen min! Alle som jobbet der var utrolig frekke og respektlÞse

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 781samantad
Oscar RG, Guest Services / Front Office pÄ Sunprime Atlantic View, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 12. september 2021

Hej 781samantad!

Jeg beklager pÄ det sterkeste at du har en dÄrlig opplevelse hos oss, det er slike konstruktive tilbakemeldinger som gir oss muligheten til Ä forbedre oss.

De tingene du beskriver er absolutt ikke noe som skal skje hos oss, og jeg har tatt det videre med med de aktuelle avdelingene.

Jeg beklager for at oppholdet ditt ikke levde opp til dine forventninger og jeg hÄper vi fÄr muligheten til Ä vise oss fra en bedre side ved en senere anledning.

Venlig hilsen

Anmeldt 25. juli 2021

Vil ikke anbefale dette hotellet til noen, maten er ekkel, kald og usmakelig. De ansatte har vÊrt frekk og respektlÞse mot meg flere ganger. Verste hotellet jeg har vÊrt pÄ, og jeg har vÊrt pÄ mange! Bortkastet penger, de sluker pengene dine og bryr seg ikke om hvordan oppholdet ditt er

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, _snemarier2021
Oscar RG, Guest Services / Front Office pÄ Sunprime Atlantic View, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Hej _snemarier2021 , tak for at give dig tid til at skrive dine kommentarer, vi er dog kede af at du har haft sÄ dÄrlig en oplevelse hos os, og noget vi naturligvis vil lade gÄ viderer med.

Vi er kede af at du ikke har fundet vores personale servicemindede, da vi netop pÄ dette omrÄde arbejder ganske mÄlerettede og er beviste om at vi er der 100% for vores gÊster.

Endnu engang tak for din hjĂŠlp.

Mange hilsner fra

Anmeldt 25. februar 2020

PÄ dette vÄrt 4. besÞk pÄ SunPrime Playa del Ingles leide vi en ett-roms-suite med utsikt mot Maspalomas. Suiten lÄ i hovedblokkas 3.etasje med utsikt mot hotellets rekkehusleiligheter i forgrunnen og Maspalomas i bakgrunnen.
Som ved vÄrt forrige besÞk for vel ett Är siden, bestilte vi halvpensjon; og vi var veldig fornÞyd med det. Spiselokalet er veldig koselig, til tross for at det er stort, og mat- og drikkeutvalget er stort og variert bÄde til frokost og middag. Jeg setter spesielt pris pÄ det gode utvalget av sydfrukter og drikkevarer til maten. Spesielt, at man kan fÄ flere typer kaffe , ogsÄ til middagene. Det har jeg ikke erfart pÄ andre spanske hotell.
Suiten var liten, men praktisk innredet. Med halvpensjon har man ikke sÄ stort behov for, f.eks. god stekepanne, men denne gangen savnet jeg at der ikke var smÄ asjetter. Det stÞrste minuset for oss var det elendige TV-tilbudet. Der er ingen norske eller skandinaviske kanaler. Internett-tilgangen er god, men erstatter ikke t v-en.
For fÞrste gang pÄ SunPrime benyttet jeg Spa-avdelingen , og det var en positiv opplevelse.
Hotell-betjeningen er informative og hyggelige. I reseptsjon snakket alle engelsk, og som oftest ogsÄ en med svensk talemÄl, det var ekstra koselig, spesielt nÄr man som jeg er bÄde syns- og hÞrselshemmet.
SunPrime ligger sentralt til bÄde m.h.p.: Shopping og bussforbindelser; og badestranden i Maspalomas er tilgjengelig med SunPrimes gratis Beach Bus, som har avganger flere ganger pr. dag.

Romtips: Jeg har leide pÄ dette hotellet og bodd pÄ 4 forskjellige suiter, alle har vÊrt praktiske og trivelige
Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, sny1944
Oscar R, Director Comercial pÄ Sunprime Atlantic View, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2020

Hej sny1944! Det glÊder mig at se, at du har haft en sÄ positiv oplevelse pÄ vores hotel. Mange tak for din vidunderlige feedback vedrÞrende vores personalet og service. Jeg vil sÞrge for at dele det med mine kollegaer, som vil vÊre taknemmelig for dine venlige ord.

Med venlig hilsen

Anmeldt 1. februar 2020 via mobile enheter

Dette er andre gangen jeg har vÊrt her og vann strÄlene i spa annleget virker fortsatt ikke som de skal. HÄper dere kan endelig fÄ ordnet det til neste gang jeg er der. Bassenget var kaldt ogsÄ da vi var der siden det ikke var oppvarmet noe som det skulle ha vÊrt. Vi savner ogsÄ blÄbÊrsyltetÞy til frokost siden det er vanlig Ä ha til pannekakene. Ellers er maten, personalet og servicen kjempe bra.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, ToRoOo
Oscar R, Director Comercial pÄ Sunprime Atlantic View, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2020

Hej ToRoOo! Takk for din tilbakemelding om hotellet . Det er leit Ä hÞre at vi ikke denne gangen mÞtte dine forventninger og dette Þnsker vi Ä beklage pÄ det sterkeste for. Jeg har sendt dine kommentarer til vÄr forbedringsteam, slik at vi allerede nÄ kan begynne Ä ta tak i dette for Ä forbedre oss for fremtiden. Vi setter ogsÄ pris pÄ dine hyggelige kommentarer om vÄrt personal/service og vi hÄper at vi fÄr muligheten til Ä Þnske deg hjertelig velkommen tilbake!

Venlig hilsen

Anmeldt 7. november 2019

Dette var vÄrt tredje opphold ved hotellet og som alltid var maten fantastisk god med et godt utvalg av retter, fasiitetene ellers var meget gode og selv om hotellet var fullt, var det romslig overalt. De ansatte var meget oppmerksomme og imÞtekommende. Alt fra de ansatte i resepsjon, bar og restaurant til renholderne hilste smilende pÄ oss hver gang vi mÞtte dem. Renholdet av rommet og fellesarealene var meget godt, sett bort fra omrÄdet ved sofagruppene foran miinimarkedet hvor en uttÞrket dÞd mus lÄ under bordet hele uken. Vi hadde all inclusive, og i tillegg til meget godt utvalg av mat, var ogsÄ utvalget av Þl, brus, vin og drinker som var inkludert, veldig bra. Sengene var gode, men vi opplevde denne gangen at airconditionen ikke fungerte optimalt, noe som gjorde at vi vÄknet badet i svette hver natt. Vi oppholdt oss en del i baren om kveldene, men der var det ogsÄ dÄrlig og tett luft, slik at vi mÄtte forlate lokalet flere ganger. Det var fÄ mennesker i baren pÄ kveldene etter kl.21:00 og vi snakket med flere som henviste til dÄrlig luft bÄde pÄ rommene og i baren. Musikken om kvelden var noe variert, men et virkelig hÞydepunkt var Duo Parentesis to kvelder med variert reportoar og en kvinnelig vokalist med en fantastisk stemme. Disse to bÞr fÄ dobbelt betalt! Men alt i alt, et supert alternativ for oss voksne som vil nyte en rolig ferie pÄ et kvaliteteshotell. Vi kommer tilbake om ikke sÄ lenge.

Dato for oppholdet: oktober 2019
3  Takk, Embla233
Oscar_Rod_Garcia, Guest Relations Manager pÄ Sunprime Atlantic View, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 11. november 2019

Hej Embla233!! Takk for en fantastisk tilbakemelding angÄende ditt opphold hos oss. Det er vanskelig Ä ikke smile bra Þre til Þre nÄr jeg leser dette og jeg gleder meg til Ä dele dette med mine kolleger. Vi sees igjen snart!

Med vennlig hilsen
Oscar R.G
Team Sunprime Atlantic View