Priceline
    kr 1 699
    kr 1 490
Se flere hoteller i Playa del Ingles
Anmeldt 8. januar 2018

Dette var et leilighetshotell som har en ypperlig beliggenhet å knall utsikt fra 2 og 3 etg for de som liker det . Leiligheten var i fin stand å området ble tatt godt vare på. Det ligger i stille strøk og med en liten gå tur når du det meste av Maspalomas, dynene, fyret og Paya del Ingles.
Perfekt for oss som liker luft å strender.
Renholdet var kjempebra, det ble byttet sengetøy og håndklær jevnlig og betjening var blide. Ca 300 m til Cita senter med butikker å resturanter. Leiligheten var stor å fin til 2 voksene, stort soverom stor dusj og i det hele tatt. For de som liker å ligge i dobbeltseng ta med lange strips til å feste sammen sengene! Drar helt sikker tilbake til dette hotellet hvis turen går til Playa del Ingles!!!!!

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Bjorn F
Anmeldt 23. oktober 2016

PLUSS
+ Relativ pen leilighet
+ Fin beliggenhet ved stranden sentralt i Playa del ingles.
+ Basseng på området
+ Bra dusj
+ Stort kjøleskap
+ Mikrobølgeovn, brødrister og kaffetrakter

MINUS
-Noe vond seng
-Ikke aircondition
-Må betale for wifi, tv og safe
-Endel små maur i leiligheten
-Noe slurvete renhold, ikke skifte av sengetøy på 1 uke.
-Lite kjøkken utstyr

Romtips: Meget praktisk å ha leilighet i 1.etg. Da er det 5 meter til bassenget. Dog går man glipp av strandutsikt.
Dato for oppholdet: oktober 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, kjell h
Anmeldt 9. november 2014

Uten utsikt og flott beliggenhet hadde hotellet vært på vanlig trestjerners sydennivå og knapt det. Dersom du liker selvhushold, bør du ta med deg noen småting: gryteskje, eggeglass, visp, desilitersmål og ostehøvel. Når det gjelder renhold, så er også standarden middels, tjukt av støv under sengene og dårlig renhold ellers her og der. Wi-fi, TV med bare tyske kanaler og safe må det betales for.
Strøket er stille og rolig, ingen trafikkstøy eller gjennomgangstrafikk. Strandpromenaden rett ved, fin til jogging og spaserturer.

Romtips: Utsikt fra 2. og 3. etasje
Dato for oppholdet: november 2014
1  Takk, tore k
Anmeldt 27. juli 2013

Vi bodde på Arco Iris apartments frå den 28.6 til den 22.7.2013. Dette er den beste ferien som jeg og min frue har hatt. Anlegget blir godt tatt vare på med daglige rensing av basseng og ettersett på den beste måte. Godt renhold i leiligheten.

Romtips: Rom på arco iris nr.4 er perfekt.
Dato for oppholdet: juli 2013
4  Takk, NamsosJoars
Anmeldt 21. januar 2013

Grei leilighet, flott utsikt og et stille og rolig strøk. Dårlig renhold,maur på kjøkken og upraktisk bad. Internett var dyrt og ustabilt. Brukte ikke bassengområdet, men det virket som de få sengene var opptatt av beboere i 1etg. Gamle solsenger med slitte plastmadrasser. Vil ikke anbefale dette stedet for barnefam. Vi drar gjerne tilbake, hvis tilbudet kommer igjen.

Dato for oppholdet: januar 2013
Takk, TA276