“Middag”
Anmeldelse av LoLa

LoLa
Vurdert som nr. 3 av 337 Restauranter i Playa del Ingles
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Dette er en liten perle i et ellers stort og myldrende shoppingsenter. Restauranten ligger midt inne i Yumbo-senteret, men det føltes ikke slik. Rolig og god atmosfære. Vi fikk bord uten å ha forhåndsbestilt, men det var pga at noen som hadde bestilt, ikke dukket opp til rett tid. Vi ble møtt av trivelige og kunnskapsrike kelnere. Spesialtilpasset meny som byttes ut ca hver tredje måned. Mat- og vinopplevelsen var fantastisk :) Restauranten er absolutt verdt et besøk, - og vi kommer garantert tilbake. Lurt å forhåndsbestille bord.

Takk, maritg2015

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Vi fikk er lite bord innerst i lokalet som var veldig hyggelig og føltes langt vekk fra resten av shoppingsenteret. Veldig intime og trivelig lokaler.

Servicene var upåklagelig og vi ble møtt av meget hyggelige servitører. Vi fikk forklaringer og gode råd om maten og drikken. Topp service!

Vi bestilte hovedsakelig vegetar og var godt fornøyd med maten. Det aller meste var helt utsøkt men et par detaljer trakk med:
• vi fikk servert en liten baguett før maten som var ikke særlig spennende eller varm.
• vegetarsteken var sammen med squashen frityrstekt og dette ble vel mye fritystekjng.. Retten bar preg av å være litt enkel og flere spennende smaker kunne vært inkludert.
• Forrettene var gode men små detaljer manglet som medførte at de ikke var helt i toppen.

Vi hadde ikke dessert. Stedet anbefales på det varmeste og selv om det kan være vanskelig å finne stedet, er det verdt letingen.

Takk, larsgunnarp
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Vi var i maspalomas på et lite getaway fra Las Palmas. Endte opp på denne restauranten på grunn av all skryte på TripAdvisor. Det var det godt vi gjorde. Denne restauranten er en perle blant en haug med turistfeller. Maten er utsøkt, stemningen er fantastisk og servicen er varm og imøtekommende. Skulle jeg klage på noe så må det bli at vi var her på vår siste kveld i maspalomas så vi kunne dessverre ikke komme tilbake neste kveld!

Takk, SakariasJ3
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Veldig fin restaurant, med veldig god mat! Vi var her to ganger under vårt opphold, og var like fornøyd hver gang.

Dato for besøk: september 2017
Takk, dilldall456
Anmeldt 14. august 2018

Dere skulle ha meny på forskjellige språk. Vi synes det er god biff som dere laget middag til oss. god service.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Tore75

Reisende som så på LoLa, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i LoLa? Del dine erfaringer!