“Lite, koselig og personlig”
Anmeldelse av LoLa

LoLa
Vurdert som nr. 5 av 333 Restauranter i Playa del Ingles
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Lite lokale, men fantastisk service fra vi kom inn døren til vi forlot restauranten. Vi fikk god info om hva menyen inneholdt og hva de anbefalte oss å velge basert på våre ønsker. God mat, spesielt desserten (bestilte donut og bringebærsorbet), kan anbefales på det sterkeste. Kommer gjerne igjen neste gang man er på GC.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, mja066

Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig og personlig service, trivelig lokale, men litt bråk fra senteret. Maten var kjempegod, og vinen likeså

Takk, SigridV9
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Trivelig sted, svært hyggelige innehavere, og god atmosfære. Ligger av alle steder inne på Yumbo-senteret, aka det lokale Sodoma & Gomorra. Ikke så mange bord, så her lønner det seg å ha bestilt på forhånd.

Takk, Oddie99
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Dette er en liten perle i et ellers stort og myldrende shoppingsenter. Restauranten ligger midt inne i Yumbo-senteret, men det føltes ikke slik. Rolig og god atmosfære. Vi fikk bord uten å ha forhåndsbestilt, men det var pga at noen som hadde bestilt, ikke dukket opp til rett tid. Vi ble møtt av trivelige og kunnskapsrike kelnere. Spesialtilpasset meny som byttes ut ca hver tredje måned. Mat- og vinopplevelsen var fantastisk :) Restauranten er absolutt verdt et besøk, - og vi kommer garantert tilbake. Lurt å forhåndsbestille bord.

Takk, maritg2015
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Vi fikk er lite bord innerst i lokalet som var veldig hyggelig og føltes langt vekk fra resten av shoppingsenteret. Veldig intime og trivelig lokaler.

Servicene var upåklagelig og vi ble møtt av meget hyggelige servitører. Vi fikk forklaringer og gode råd om maten og drikken. Topp service!

Vi bestilte hovedsakelig vegetar og var godt fornøyd med maten. Det aller meste var helt utsøkt men et par detaljer trakk med:
• vi fikk servert en liten baguett før maten som var ikke særlig spennende eller varm.
• vegetarsteken var sammen med squashen frityrstekt og dette ble vel mye fritystekjng.. Retten bar preg av å være litt enkel og flere spennende smaker kunne vært inkludert.
• Forrettene var gode men små detaljer manglet som medførte at de ikke var helt i toppen.

Vi hadde ikke dessert. Stedet anbefales på det varmeste og selv om det kan være vanskelig å finne stedet, er det verdt letingen.

Takk, larsgunnarp

Reisende som så på LoLa, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i LoLa? Del dine erfaringer!