“Bollywood! ”

Bollywood Indian Restaurant
Vurdert som nr. 13 av 337 Restauranter i Playa del Ingles
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Tipp topp mat og sørvis, men merkelig lite folk her. Oppvakte og hjelpsom betjening. Anbefales virkelig!

2  Takk, h_kong2017

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Meget god mat!
Upåklagelig service fra trivelig bjetening som forklarte om rettene. Vi kommer tilbake!
Anbefales på det varmeste!

1  Takk, 257marthel
Anmeldt 26. oktober 2018

Vi kom noe tidlig på kvelden. Lite folk - men flott service og oppfølging.
Mango lassi'en var fyldig og god.

Svært god mat - hit skal vi tilbake. Kan anbefales.

Takk, Svein G
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Ikke bli skremt av at det ikke er en fullpakka restaurant med masse folk, maten er fantastisk og personalet er hyggelig! Kommer gjerne tilbake her!

2  Takk, Emilie K
Anmeldt 28. mars 2018 via mobile enheter

Vi bestilte butter chicken og tikka masala. Vi var svært fornøyde. Her er det rimelig, og servicen er god.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, triptripe

Reisende som så på Bollywood Indian Restaurant, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Bollywood Indian Restaurant? Del dine erfaringer!