“Beste indiske resturante i playa del Ingles”

Bollywood Indian Restaurant
Vurdert som nr. 11 av 337 Restauranter i Playa del Ingles
Anmeldt 24. september 2021 via mobile enheter

Beste indiske maten i playa del Ingles. Anbefales på det sterkeste. God service. Vært her flere ganger og smakt forskjellige retter. Alle like god. Takk for god mat.

Dato for besøk: september 2021
Takk, kennethn475
Sidd K, Owner på Bollywood Indian Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2021

Dear Kennethn475,

Thank you so much for the wonderful review. It was an absolute pleasure having you with us. Very happy to know that you liked all the recomended dishes as well as our service.

Looking forward to welcoming you again.

Anmeldt 10. juli 2020

Vi har vært innom denne restauranten flere ganger, og den holder nivået oppe. God mat og drikke. Hyggelig betjening. De har etter hvert åpnet flere restauranter på GC.
Godt med sitteplasser ute, men få plasser innomhus.

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, Svein G
siddkamboj, Owner på Bollywood Indian Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2020

Dear Svien G,

Thank you so much for the wonderful review. It was an absolute pleasure having you with us. Looking forward to welcoming you again.

Anmeldt 31. januar 2020

Vi besøkte dette stedet 2 ganger, da maten var så god. Vi fikk en gjennomgang av indisk mat med personalet, og gode anbefalinger. Fikk også flere småretter underveis som de ønsket at vi skulle få smake, uten ekstra kostnad. Svært fornøyde.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 924runer
siddkamboj, Owner på Bollywood Indian Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. februar 2020

Dear Guest,
Looking forward to welcoming you again.

Anmeldt 17. juni 2019

En av stedene i Playa del Ingles vi kommer tilbake til. Herlig god mat - i mange styrkegrader. En mango-lassi til gjør susen.
Inneahveren har også startet en Bollywood nr II (Baiha feliz) - som vi får besøke en annen gang.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, Svein G
Anmeldt 1. april 2019 via mobile enheter

Veldig bra indisk!! Ikke funnet så bra indisk andre steder på øya.Underlig at det ikke er flere gjester der.

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, Jarle S

Reisende som så på Bollywood Indian Restaurant, så også på

Har du vært i Bollywood Indian Restaurant? Del dine erfaringer!