“Veldig godt måltid”
Anmeldelse av Allende 22º

Allende 22º
Vurdert som nr. 57 av 334 Restauranter i Playa del Ingles
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Vi gikk hit med og var innstilt på dårlig betjening da dette var gjentatt flere ganger i anmeldelser. Vi fikk kjempegod servering og mye mat for en billig penge. Anbefales!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, aasemst

Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Hadde lest litt blanda anmeldelser herifra men på kveldene var det lang kø utenfor noe som fristet oss til å prøve. Ja servitøren er kanskje ikke kjempegod i engelsk men ikkeno problem å få bestilt. Maten var også helt nydelig :) Prøvde poke bowl med kylling. Anbefales!

Takk, Gro88
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Dette var mitt andre besøk her, og jeg ble like skuffet som forrige gang. Dårlig service med servitører som virker lite interesserte i sine gjester. Det hele virker kaotisk og upersonlig. Hjalp ikke mye at vår servitør nesten ikke forsto et ord engelsk. Måten var sånn passe. Jeg bestilte angus rib steak. Det eneste tilbehøret var potetgull som visstnok var hjemmelaget, ikke noe grønt på tallerkenen, ei heller saus. En litt kjedelig opplevelse selv om biffen var god. Ingen spurte om vi ønsket dessert, så vi fant ut at vi like gjerne kunne betale å gå derfra. Det positive er at maten er rimelig.

Takk, siberikosb
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Vært på restauranten tre ganger. Første gangen var vi veldig fornøyd med det som ble servert. Burgeren med ingefærsaus var virkelig magisk. Andre og tredje gangen skuffet de veldig. Lammekjøttbollene smakte bare brent og vegetarburgeren var ikke etter min mening spesielt god. Servicen er god, men ikke den beste. En litt over gjennomsnittet bra restaurant.

Takk, hjette
Anmeldt 31. januar 2018 via mobile enheter

Fantastisk godt startet med en platte med kanarisk ost marinade og Dadler samt oliven som var meget godt Fikk maten raskt og betjeningen var hyggelig Rimeilge priser

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, StaaleL

Reisende som så på Allende 22º, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Allende 22º? Del dine erfaringer!