“Topp mat”

Allende 22º
Vurdert som nr. 77 av 337 Restauranter i Playa del Ingles
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Maten var kjempegod !
Litt stressede kelnere og bord gis kun for 1 1/2 time, noe som er litt kort.
Vi tar en runde til der denne ferien

Dato for besøk: september 2021
Takk, geir1958

Anmeldt 14. januar 2020 via mobile enheter

Dette stedet ligger i hovedgaten ned mot havet i Playa del Ingles. Riktignok har vi gått forbi restauranten uten å legge merke til den. Vi har vært her flere ganger og synes dette er en av de bedre restaurantene i byen. Servitørene er riktignok litt forvirret og litt ustrukturerte, men kjøkkenet leverer gode retter. Anbefaler stedet!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, VacationOslo
Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

Vært her tre ganger på en uke, spist pokebowl alle gangene. Med laks er det best.
Fantastisk service.
Gleder meg til neste ferie, og flere poke bowls.

Dato for besøk: august 2019
Takk, eriktomins
Anmeldt 28. juni 2019 via mobile enheter

God mat, GODT over gjennomsnittet for området. Ingen innkaster som roper etter deg på tysk/ svensk lover bra! Variert meny med kjøtt, fisk, salater med mer, rikholdig utvalg av lokal øl og vin. Nydelige desserter. Oppmerksom betjening, mye lokale/ spanske kunder. Oppleves skjermet og intimt, til tross for plasseringen rett ved siden av veien. Kan anbefales!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, linnogmagne
Anmeldt 11. juni 2019 via mobile enheter

Denne restauranten gikk vi forbi mange ganger i løpet av uken, uten å legge merke til den. Siste kvelden i Playa del Ingles valgte vi spise her da vi fant restauranten på TripAdvisor. Vi ble ikke skuffet. Det var tydelig en populær restaurant, men de klarte tilby oss et bord selv om vi ikke hadde forhåndsbestilt. Servitørene var effektive og imøtekommende. Vi gikk for hummus til forrett. Til hovedretter valgte vi rib eye og bacalao, sol begge smakte fortreffelig. Vi anbefaler dette stedet på det varmeste.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, VacationOslo

Reisende som så på Allende 22º, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Allende 22º? Del dine erfaringer!