“3 days in a road”
Anmeldelse av La Gustera Restaurant

La Gustera Restaurant
Vurdert som nr. 45 av 336 Restauranter i Playa del Ingles
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Vi besøkte restauranten første dag vi ankom øya. Sulte og nærmeste plass. Vi var lykkelige når vi gikk. I dag er 3.gangen vi er her på ei uke. Nydelig mat, servering , priser , god opplevelse. Spiste torsk i dag FANTASTSIK. anbefaler for alle nordmenn å prøve denne , samt alle må prøve denne restauranten. Jentungen på 9 vil bare her :)

1  Takk, Keeper75

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte 5 ulike tapasretter der vi var to som delte. Rikelig med god mat og hyggelig betjening. Maten kom fort og smankte bra. Honningrom på huset smakte bra som en avslutning på måltidet.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 578heges
Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Vi prøvde den etter anbefaling på tripadvisor. Det var ein liten rolig restaurant, med god mat og hyggleg betjening. Vært ett besøk.

Dato for besøk: april 2018
Takk, tentom
Anmeldt 6. mars 2018 via mobile enheter

Veldig god mat. Hyggelige kelnere som var blide og oppmerksomme under hele besøket. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, ingvilld2018
Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Ble «huket» inn fra gaten og anbefalt paella.
Maten var utmerket og over all forventning, anbefales.
Hyggelig betjening og god sørvis

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 158olar

Reisende som så på La Gustera Restaurant, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i La Gustera Restaurant? Del dine erfaringer!