“Fantastisk mat”
Anmeldelse av West End Restaurant

West End Restaurant
Vurdert som nr. 6 av 337 Restauranter i Playa del Ingles
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk sted, og maten var super. Spiste her tre ganger i løpet av vår 10 dagers ferie. Biffen er den beste vi har spist noen gang. Servitørene var utrolig trivelige.
Anbefals virkelig!
Vi ville tilbake en gang til å spise, på julaften, men da var de stengt. Så vi ble nødt til å finne et annet sted vi ble utrolig skuffet over. Ble en snakkis den kvelden; «Hadde vi bare spist på West End, hadde vi fått en flott kveld og julaften»

Takk, Passenger50102217550

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Helt ypperlig!
Fantastisk god burger, fikk bestemme alt selv.
Øl fra tapp som var over snittet god!
Hyggelige ansatte, svensk servitør og behagelig atmosfære, bra musikk med passelig volum!
Avsluttet med en strålende god Gin Tonic og en hyggelig regning!
Beste plassen jeg har spist på øya faktisk!

Og best av alt: ingen innkastere!

Takk, HansPetter89
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Maten her smaker helt fantastisk. To hyggelig svenske jenter som serverte. Flott atmosfære, rolig og behagelig. Absolutt verdt ett besøk. Prisene er også hyggelig.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Terje M
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Bedre burger skal du lete lenge etter, du velger alt selv, hva du vil ha på og ved siden av. Sinnsykt saftig kjøtt:) og veldig hyggelige servitører:)

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, siljea89
Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og god atmosfære Jeg hadde camembert til forrett. Den er stor nok til to, hamburger til hovedrett. Veldig god.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Tone K

Reisende som så på West End Restaurant, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i West End Restaurant? Del dine erfaringer!