“Veldig bra ”
Anmeldelse av Tandoori Dhaba Indian

Tandoori Dhaba Indian
Vurdert som nr. 82 av 336 Restauranter i Playa del Ingles
Anmeldt 6. februar 2019 via mobile enheter

Kjempe god mat. Spiste lam tikka masala. Hyggelige servitører. Fin atmosfære. Kan trygt anbefale denne plassen.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, liontric

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk personale og mat. Det var en veldig hyggelig opplevelse fra start til slutt. Betjeningen var oppmerksom og hyggelige. Maten var så fantastisk. Vi hadde chicken tikka masala, chicken jalfrezi, naan brød med hvitløk og raita. Perfekt smak. Kommer tilbake hvis jeg er i Gran Canaria.

Takk, MarianneSH
Anmeldt 31. mars 2018 via mobile enheter

Vi så at denne hadde fått fem av fem her, men vi ble skuffet. Vi bestilte tikka masala og butter chicken med medium styrke. Dette smakte egentlig svært lite, og det var veldig mildt.

Husets vin var heller ikke særlig godt.

Denne fortjener ikke fem av fem, men det er heller en helt gjennomsnittlig indisk, ikke noe mer.

Servicen er god.

Takk, triptripe
Anmeldt 13. mars 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og flott service :-) Hyggelig betjening og maten ble raskt servert. Kommer gjerne og spiser her flere ganger

Takk, Janneasam
Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Koselig og fin Restaurant. Maten var utrolig god. Hyggelig betjening. Rask og effektiv. Greie priser.

Takk, bengtao

Reisende som så på Tandoori Dhaba Indian, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Tandoori Dhaba Indian? Del dine erfaringer!