“Desverre, rotete. ”

Kjøkken: Spansk, Internasjonalt
God for: Store grupper, Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Hadde gledet oss til å komme tilbake hit for gode matopplevelser.
Fikk bord med en gang, ikke så mye folk i restauranten. Kelneren var vår svært opptatt av å få folk inn... Og virket litt ukonsentrert om oss. Men med så gode minner fra denne restauranten i mars, koser vi oss likevel. Fikk bestilt med litt forvirring rundt stekegrad på kjøttet, kelner gjentok well-done for oss begge og vi var fornøyd. En forrett med reker og avokado smakte godt. Hovedretten kom, ikke fullt så stekt som vi ønsket, men virket først ikke så veldig ille. God mat! Flinke med smak her! Mens vi spiste oppfattet vi at noen ved nabobordet sendte sin tallerken til kjøkken for å få bedre stekt...
Fikk først feil regning når vi skulle betale, men det ordna seg.
Fikk en skikkelig matforgiftning påfølgende natt, og mistenker at der var mere rot i restauranten enn det vi merket når vi spiste.

1  Takk, Mumiemamma

Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Bra atmosfære, god mat. Betjeningen kunne vært bedre. Veldig variert og bra dessert meny. Vi hadde biff, lasagne, kylling spyd. Biffen var akkurat slik vi bestilte den.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 690atleh
Anmeldt 12. mars 2018 via mobile enheter

Kom tilfeldig innom etter varierte matopplevelser i ferien. Spiste så våre tre siste middager her! Full restaurant, men rask og god mat. Oppmerksomme kelnere og mange gode retter. Artig å se når de flamberte.
Forretter, fisk og kjøtt som vi spiste disse kveldene var helt perfekt. Og overraskelsen stor når regningen ikke var større.
Med forrett, middag og øl til to kom regningen på rundt 50 - 55 euro.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Mumiemamma
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Ypperlig pizza smakte fortreffelig. Sjelden har jeg smakt en så god pizza reine friske smaker. Hyggelig betjening rask og effektiv. Kanskje den får fem neste gang.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, bengtao
Anmeldt 12. januar 2018 via mobile enheter

Bestilte en ravioli og ble litt overrasket når jeg fikk noe som ikke lignet på ravioli i det hele tatt.

Det smakte ikke noe annet enn ketchup saus og hadde en forfedelig bismak

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, willtellya

Reisende som så på Martel House, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Martel House? Del dine erfaringer!