“Mat skal være en opplevelse og her er det det.”

Taberna La Caña restaurante & tapas
Få mat levert
Vurdert som nr. 52 av 333 Restauranter i Playa del Ingles
Kjøkken: Sjømat, Spansk
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Romantisk, Store grupper
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Ble tatt godt imot og fikk raskt et bord. Fikk anbefalt spegris som dagens spesialitet. Veldig spent, har dårlig erfaring med svinekjøtt i dette turistbeltet. Maten kom med dagens grønnsaker og stekt potetchips. Meget smakfullt kjøtt med litt fett som var akkurat passe stekt og med god Chrispy overflate. God stekesjy og litt av en hvit krydret saus til som var perfekt smaksmessig til grisen. Porsjonen var stor nok. Ble så mett at dessert ble det ikke....Å da er denne dama mett! Husets rødvin til. Min samboer fikk kylling med dagens grønnsaker og chips. Veldig smakfullt og saftig. Forrett hvitløksbrød og oliven. Vi har vært her før og kommer garantert tilbake. Endelig en restaurant som lager mat fra bunnen av og bruker gode råvarer. Det er det ikke mange av her i området. Prismessig helt ok. Ventetid også ok. Selvsagt må en vente når maten lages fra basis. Å vi har da ferie. Oppmerksomme servitører og rolig plass. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, 4MaL

Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Vi ankom restauranten etter anbefaling fra TripAdvisor og ble ikke skuffet. En hyggelig mann tok oss imot på gaten og viste oss til bordet vårt. Vi fikk umiddelbart menyer og mannen tok seg tid til å beskrive hver eneste rett og anbefale oss noen kombinasjoner av tapasretter. Maten var ypperlig og vi angret slettest ikke. (Obs vær forsiktig med de hvitløksmarinerte rekene, dette ble veldig grisete).

Totalt sett var opplevelsen god og vi nøt god vin og mat, med god service. Prisen var litt over gjennomsnittet, men verdt det.

Takk, victoriaj356
sergiorehak, Gerente på Taberna La Caña restaurante & tapas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2018

Hi Victoria J,
Thank for the amazing review.
Regards from all the team
Taberna la caña

Anmeldt 2. juni 2018 via mobile enheter

Var i playa del ingles i en uke, og i løpet av denne uken var vi der 9 ganger. Både lunsj og middag! Dette anbefales på det sterkeste! Rødvinssausen var fantastisk!!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 557eskilg
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Vi hadde lyst på tapas og dette var nærmeste restaurant. Den kvelden vi var der var det lite folk så vi fikk bord med en gang. Heidi som servitøren het guidet og anbefalte fra en fin tapas og vinmeny. Vin og mat smakte fortreffelig. Vi spiste både anbefalte og egne valgte retter. Det eneste som skuffet var eget magemål for vi ble stappmett. Takk for en flott opplevelse vi kommer tilbake.

Dato for besøk: april 2018
Takk, andreaL6502RM
Anmeldt 4. april 2018 via mobile enheter

Har spist der to ganger hittil til lunsj og maten er helt gjennomsnittlig. Spiste Calamari (bildet) i dag. Maten var noe smakløs... god service og hyggelig personale.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Fredeflu

Reisende som så på Taberna La Caña restaurante & tapas, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Taberna La Caña restaurante & tapas? Del dine erfaringer!