“Koselig plass, kjedelig og dårlig mat”
Anmeldelse av Tapas Bar Capaco

Tapas Bar Capaco
Vurdert som nr. 30 av 333 Restauranter i Playa del Ingles
Kjøkken: Spansk
God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Selve plassen og atmosfæren var koselig. Problemet er alt annet. Maten var enkel og simpel, av halvfabrikat, servitøren var hyggelig men hadde det altfor travelt. Betalte 65 € for 2 personer, vi ble hverken mette eller imponert. Forstår ikke hvorfor denne plassen ikke får dårligere anmeldelser, den er ikke en plass man får valuta for pengene eller får en god matopplevelse. Velg en annen plass hvis du setter pris på god mat.

Takk, MarenR-80

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Alt vi fikk var meget godt. Eneste minus var at champignonen kom dynket i bacon uten at det sto i menyen så den smakte jeg ikke på da jeg ikke spiser svin. Hyggelig sted med sjel. Få bord så blir fort fullt.

1  Takk, Tralalei
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Vi var der da vi så omtalen i Ving sin kartfolder. Vi bestilte div tapas. Det var bare 6 mennesker der fordelt på 3 bord inkl oss. Vi bestilte blå kjedmpereker med bacon i tillegg til flere rette bla dadler i bacon. Ved nabobordet satt 2 tyske damer. De fikk kjempereker og den ene spiste en mens den andre tok en og studerte den for så å la den tilbake på fatet. De snakket med kelneren og han tok fatet tilbake. Straks etter kom han med samme fatet til oss med fem mot normalt 6 reker. Vi så at dette ville vi ikke ha og han tok det tilbake uten å sette d på regningen. De andre rettene var gode men kjøkkenets handling gjør dessverre at vi ikke går dit ìgjen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Tor-Erik S
Anmeldt 16. mars 2017 via mobile enheter

Nydelige, passe store porsjoner. Vi bestilte 6 retter, og delte etterhvert som de kom på bordet. Ble anbefalt en rimelig vin - fløyesbløt og spansk feeling. Vi fikk tomat/ost, aubergine med honning, kjøttboller, fiskefilet m/grønn saus, reker med bacon.
Vi koste oss - og avsluttet med å dele en flan m/litt kanel på toppen. Og kaffe med en 10årTorres brandy. Kom på €67 - fornøyde gikk vi derfra. Stedet er meget lite og intimt - kan sitte ute også.
Dessverre ingen livemusic - det får bli neste gang!

Dato for besøk: mars 2017
Takk, TUSIL
Anmeldt 1. februar 2017 via mobile enheter

Valgte Tapas Bar Capago på grunn av anbefaling. To av fire kom først. Fikk menyen men ikke tilbud om drikke mens vi ventet på det andre paret. Da det andre paret kom måtte vi spørre etter servitør for å bestille. Med andre ord litt slapp serviceinnstilling. Men når det er sagt, for et miljø med historie i vegger og tak, bokstavelig talt. Utrolig god mat med mulighet til en fantastisk kombinasjon av menyen. Egentlig få bord og liten og intim plass, og det ble raskt fylt opp med gjester. En fantastisk opplevelse med en dyktig harpespiller gjorde virkelig besøket til en opplevelse av de sjeldne. Vi kommer nok igjen en annen gang!

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 52Drugis

Reisende som så på Tapas Bar Capaco, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Tapas Bar Capaco? Del dine erfaringer!