“Koselig restaurant”

Kjøkken: Spansk
God for: Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

En liten og koselig restaurant, med helt fantastisk god mat og vin ! Den er absolutt verdt et besøk!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, S525VMkristineh

Anmeldt 17. januar 2019

Veldig bra. Har allerede reservert bord til neste gang vi kommer tilbake.
God mat, hyggelig betjening og god vin. Blir ikke bedre på den holmen
Anbefales

Takk, joneinark
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Hva er det folk ser på denne plassen? Ser høy score på tripavisor men skjønner ikke hvorfor. Det er helt forferdelig mat her,tapas av typen tomatskiver av billigste kvalitet med billigost og litt tørka krydder på. Observerte at nabobordet fikk kokte poteter med tubeost klemt oppå som en piruett. Dette er ikke kokkekunst! Tror jeg kunne laget dette med hermetikkbokser kjøpt på en bensinstasjon.

2  Takk, Håvard Strøm E
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Selve plassen og atmosfæren var koselig. Problemet er alt annet. Maten var enkel og simpel, av halvfabrikat, servitøren var hyggelig men hadde det altfor travelt. Betalte 65 € for 2 personer, vi ble hverken mette eller imponert. Forstår ikke hvorfor denne plassen ikke får dårligere anmeldelser, den er ikke en plass man får valuta for pengene eller får en god matopplevelse. Velg en annen plass hvis du setter pris på god mat.

Takk, MarenR-80
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Alt vi fikk var meget godt. Eneste minus var at champignonen kom dynket i bacon uten at det sto i menyen så den smakte jeg ikke på da jeg ikke spiser svin. Hyggelig sted med sjel. Få bord så blir fort fullt.

1  Takk, Tralalei

Reisende som så på Tapas Bar Capaco, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Tapas Bar Capaco? Del dine erfaringer!