“Flott restaurant ”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Flott restaurant med god mat og fantastisk servitør. Et minus var at vi ikke fikk vinen vi bestilte men det kom på regningen likevell. Forutenom dette var oppholdet bra.

Takk, Roam367765

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig betjening.
Husets vin passet ypperlig til maten. Rolig og avslappet atmosfære

Takk, tor b
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Lokalene var veldig fine. De ansatte var veldig serviceinnstilte, og vi manglet aldri noe. Maten bar det beste vi har fått servert her på gran Canaria. Desserten (jordbær pannacotta) var også helt fantastisk! Dette er absolutt et sted man må dra innom når man er på øya!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Christine R
Anmeldt 12. juni 2018 via mobile enheter

Reiste med en familie med både barn,tenåringer og eldre, og på denne resturanten fikk alle noe de likte. God barnemeny og svært godt tilberedt mat til alle sammen. God service fra servitørene og generelt god stemning i lokalet. Dyrt men man får det man betaler for.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, elizabethgjerstad
Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Jeg hadde spist på redturanten en gang i 2015, og mente å huske den som veldig bra. Og den levde opp til minnene. Fantastisk god biff, Okay sauser, fantastisk saus og fantastisk vin. Kelneren vi fikk snakket veldig lite engelsk, og forsto desto mindre. Litt dumt når jeg spør om det er laktose i sausene, og han ikke klarer å gi meg noe svar når jeg er allergisk så er det dumt. Men jeg fikk snakket med en annen servitør som snakket mer engelsk, og fikk fantstisk service. Veldig fornøyd.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Siri B

Reisende som så på El Poncho, så også på

Maspalomas, Gran Canaria
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i El Poncho? Del dine erfaringer!