“Middag i Playa Ingles”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. februar 2019

Vi ble geleidet inn i resturanten og plassert ved ett bord. Mange kelnere som hadde det travelt selv om det ikke var mye folk i resturanten. Vi fikk bestilt og maten kom raskt på bordet. Bestilt både fisk og kjøttretter. Helt grei mat, prisnivået var slik som de andre resturantene vi hadde besøkt i løpet av ferien.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, mai231
ElPonchoRestaurante, Gerente på El Poncho, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mars 2019

Kjære bruker,

Takk for at du forlot en god score, vi er glade for at du liker maten, vi vil være mer oppmerksomme med tjenesten.

Vi håper å se deg igjen snart.

En varm hilsen

Anmeldt 20. januar 2019

Fantastisk plass. God mat,hyggelig lokalet og ansatte.
Vi spiste tapas som var kjempe god og kjempe god vin til.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 942linnn
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Flott restaurant med god mat og fantastisk servitør. Et minus var at vi ikke fikk vinen vi bestilte men det kom på regningen likevell. Forutenom dette var oppholdet bra.

Takk, Roam367765
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig betjening.
Husets vin passet ypperlig til maten. Rolig og avslappet atmosfære

Takk, tor b
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Lokalene var veldig fine. De ansatte var veldig serviceinnstilte, og vi manglet aldri noe. Maten bar det beste vi har fått servert her på gran Canaria. Desserten (jordbær pannacotta) var også helt fantastisk! Dette er absolutt et sted man må dra innom når man er på øya!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Christine R

Reisende som så på El Poncho, så også på

Maspalomas, Gran Canaria
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i El Poncho? Del dine erfaringer!