“Gå forbi.”

Kjøkken: Europeisk, Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. november 2018

Besøket her var en stor nedtur. Servisen var ok i starten, men avtok etter hvert. Maten var katastrofe. Vi var 4 stk. - rett 1 var stekt ihjel. For rett 2 var indrefileten dekt med en pate som direkte stinket. For rett 3 og 4 så sausen ut som blodvatn. (stekt fra frossen tilstand?) Potetene var noen seige skiver med noe kliss på. Vi bestilte brød, men det kom aldri til bordet - bare på regninga. Så bruk heller pengene dine på noe mer matnyttig!

1  Takk, vsvidar

Anmeldt 26. desember 2017 via mobile enheter

God service, fin atmosfære, fantastisk middag og dessert og generelt et godt gjennomført sted. :) ikke samme meny som 90 prosent av resten av restaurantene, men en godt variert meny med litt andre typer mat.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 467malenec
Anmeldt 29. november 2017 via mobile enheter

For andre år på rad besøker vi denne restauranten. Nydelig mat, super betjening og god atmosfære. Kan virkelig anbefale sjøtunge - fantastisk! Vi kommer garantert tilbake!

Dato for besøk: november 2017
Takk, ostisene
Anmeldt 28. oktober 2017

God mat til gjennomsnitlige priser. Store porsjoner. Grillkjøtt tallerken og blandet tapas kan anbefales.

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, Helge J
Anmeldt 13. mars 2017

Veldig hyggelig personale. Maten er kjempegod og veldig god stmosfære. Bør være ute litt tidlig - ca kl sju - for ved åtttetiden er det fullt og da kan det ta litt tid der.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, UnniF39

Reisende som så på Restaurante Reno, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Restaurante Reno? Del dine erfaringer!