“Utrolig bra service og utrolig god mat! ”

Restaurante Pizzeria Centrum
Vurdert som nr. 77 av 428 Restauranter i Playa del Ingles
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

Var der 2 ganger i 2018 og sist i dag 3.9.19! Spiste en utrolig god diger T-bone biff og biff med sopp og Serrano skinke. Anbefaler på det varmeste!

Dato for besøk: september 2019
Takk, johnhilmark

Anmeldt 17. juni 2019

Det virket litt om å gjøre å få oss inn - og det liker man jo ikke.. Men når vi først fikk satt oss ned var det ikke noe å klage på servicen. God gazpacho og en herlig lammebog. Rosevinen var også nedkjølet og god.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, Svein G
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat og utrolig god service! Anbefales! De har bra utvalg. Rask på service, og flink til å følge opp gjestene :)

Dato for besøk: august 2018
Takk, johnhilmark
Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

Etter en runde med shopping på yumba så ville vil ha litt mat. Vi valgte Centrum og vi bestille hver vår pizza. Helt ok mat. Tok dog litt tid før vi fikk maten når det var få andre gjester men grei smak og grei kelner.
Helt midt på tre

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Andreaanes
Anmeldt 13. februar 2017 via mobile enheter

Dette er virkelig et bra sted å gå for å få et godt stykke med kjøtt. Innehaveren virker litt pushy, men han er i grunnen veldig hyggelig og ønsker sine gjester det beste.
Både mat og service er veldig god. Prisene er i det øvre skiktet for denne typen restaurant, men er verdt det. Et av mine favorittsteder for et godt måltid på Yumbo senteret.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, bj_rns541

Reisende som så på Restaurante Pizzeria Centrum, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Restaurante Pizzeria Centrum? Del dine erfaringer!