“Herlig mat og utrolig god service”
Anmeldelse av Mr. Greek

Mr. Greek
Vurdert som nr. 18 av 334 Restauranter i Playa del Ingles
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

En gjenganger for oss, alltid like god mat og en hyggelig mottakelse. Veldig prisverdig restaurant, anbefales på det varmeste

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 147siljes

Anmeldt 26. oktober 2018

En tur på Mr Greek skuffet ikke denne gang heller. Den samme servitøren har vært her i mange år - og er alle tiders. Topp service. God mat.
Pita, tzasiki, klefiko...rikelige porsjoner....

Takk, Svein G
Anmeldt 27. august 2018

Hit har vi ønsket oss tilbake lenge. Og årets besøk skuffet ikke. God mat. God service. Trivelig sted med ditto betjening. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: august 2018
Takk, mortencola
Anmeldt 11. april 2018

Vi var fire venner som spiste middag sammen. Greske spesialiteter, smakte lite av gresk mat. Greie porsjoner, god øl, dyr vin. Oppmerksom servitør.

Dato for besøk: april 2018
Takk, olavoslo
Anmeldt 10. april 2018

Lite spisested i hotell/restaurantområde ved Yumbo. Nydelig mat, trivelig servitør. Fornuftige priser. Anbefales på det varmeste. Her ble vi godt ivaretatt :-)

Dato for besøk: april 2018
Takk, mortencola

Reisende som så på Mr. Greek, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Playa del Ingles, Maspalomas
San Agustin, Maspalomas

Har du vært i Mr. Greek? Del dine erfaringer!