24 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
travelup.comUSD 193
HurbUSD 213
Anmeldt 16. februar 2018 via mobile enheter

Veldig bra med dyner og ikke bare laken som er vanlig i syden. Og veldig gode senger. Maten hadde lite smak , og lite varierende. Lunch og middag stort sett det samme . Ble matlei etter 2 dager. Underholdningen var helt tragisk... ungdommen som hadde aktiviteter på dagen underholdt på kvelden. Og det var ikke underholdene ellers var det godt utvalg på drikke kartet til å være all- inklusive . Solen kom seint ca 10.30 og gikk tidlig på de fleste solsengene rundt bassenget. Hotellet lå litt inneklemt mellom flere andre høye hoteller. Kommer nok ikke tilbake her.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, fosselie
pilarderada, Director de Relaciones Públicas på Servatur Waikiki, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2018

Dear Fosselie,

First of all, thank you very much for sharing your experience at Servatur Waikiki. We feel sorry for not having achieved your expectations from the very beginning of your stay. We will share your comments with the corresponding departments so that they can take them into account.

Warm regards from all our staff,
Servatur Waikiki.

Anmeldt 20. desember 2017

Nyoppussa hotell som var heilt greit.men i spisesal var det masse folk når måltidene åpnet.Grei mat,men savnet litt mer variasjon fra dag til dag.men vi var to par som reiste sammen.og begge mennene blei dårlige med oppkast og diaré den samme natten.De spiste den samme maten,vi damene spiste noe annet..personalet i spisesal ryddet av tallerkner/bestikk på bordene og med samme hendene tok de i rent bestikk og la på nye rene bord.Ellers et stille og roligt hotell.masse underholdning på kveldene..men kamp om de mest solrike solsengene om morgenen...vi velger ikke all inklusive hotell igjen,men mest for at hotellet var stort og smittekildene større.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, linnil66
Anmeldt 17. desember 2017 via mobile enheter

Hyggelig betjening. Flotte rom. Trekker ned at det ligger plastikktrekk i sengen som medfører at man svetter ekstra. Veldig bra kvalitet på mat og drikke til å være all inclusive.
Trekker ned at det er mye skygge på solsengene ve det store bassenget. Vi brukte plassen ved barnebassenget og det fungerte bra. Mye vind på området. Det virker som om at det blir ekstra sterk vind siden det er runde bygg. Var mindre vind rett utenfor hotellet. Kommer nok an på vindretning og at vi var uheldig med den i uken vi var der.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 692sveins
Servatur, Director de Relaciones Públicas på Servatur Waikiki, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2018

Kjære Svein S,

Takk for at du besøkte Servatur Waikiki og for å dele din erfaring med oss. Det er en glede å høre at du likte rommet ditt og vårt all inclusive-system. Vi håper at i løpet av ditt neste besøk vil været være bedre for deg.

Vi er ivrige etter å se deg tilbake.

Heldigvis,
Servatur Waikiki.

Anmeldt 4. juli 2017

Ble godt mottatt når vi kom, og gikk rett til lunsj før vi fikk rommet.
Rommet var lyst, rent og fint og hadde dobbelt seng bord og stoler, og en terrasse også med bord og stoler.
Vi hadde rom som ikke vendte mot bassengområdet, så det var veldig stille og rolig.
Utvalget av mat var bra, og det var noe for enhver smak.
Fint med bassengbar, der man kan gå og hente litt snacks og drikke når man har lyst på det. De setter også ut enklere lunsj, så man kan også ta lunsjen der.
Jeg reiste alene med ett barn, så var litt avhengig av å kunne se henne når vi lå ved bassenget. Dette gjorde at jeg måtte ned og holde av solsenger før frokost, noe jeg ikke liker å gjøre. håper hotellet, eller TUI som vi reiste med, tar tak i dette.
Vil vurdere dette hotellet igjen hvis jeg skal tilbake til Playa del Ingles.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, ElinHH72
Anmeldt 1. januar 2017 via mobile enheter

Fint hotell som nylig er pusset opp. Mye bråk fra spesielt personalet i renhold som står i gangene og roper til hverandre fra etasje til etasje fra kl 06.30 på morgenen, ledere som står i 1 etasje og skjeller ut ansatte som jobber flere etasjer over men det mest irriterende var at de kom inn på rommet uten å banke på, skjedde 4 ganger på en uke, den ene gangen kl 8 om morgenen , smeller opp døren og roper etter en kollega. Siste dagen kom det inn personale 1 time før utsjekk og ble irritert for at vi ikke var forlatt rommet enda.
I matsalen var det for få plasser i forhold til gjester og man opplevde å måtte stå ute og vente på ledige plasser, maten var dårlig merket med hva det var og personalet virket sure og irriterte.
Skal vi dit igjen, nei det skal vi nok ikke..

Dato for oppholdet: desember 2016
1  Takk, Birthe H