6 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 29.01.23
HurbUSD 183
Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

Helt fantastisk flott sted. Hyggelig betjening god service
Bra renhold. Flotte uteområder. Underholdning hver kveld. Bare positivt å si om dette hotellet. God mat og flott oppfølging aldri tomt for noe.

Dato for oppholdet: desember 2017
2  Takk, 999bentef
Anmeldt 13. mars 2017

Bodde her Mars 2017. Par 50 år. Meget sentralt, god service, renhold på rommet hver dag. Hyggelige personale. Bassenget åpnet kl 9, la du på hånkler på solsengene før kl 9, må du være ved sengene og vente, ellers tar de hånklene. Vi bodde i 2 etg med utsikt over bassenget. Meget god og variert mat til frokost og middag. Behagelig underholdning ved baren på hotellet, fint å sitte og prate selv om det spilles musikk fra senen. Sengene er gode, kan velge aircondition eller vifte i taket.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, GryMoelv
Anmeldt 9. januar 2017

Vi var kjempefornøyd med dette hotellet. Nydelig mat, rengjøring av rom hver dag og et fantastisk personalet. Fikk et flott rom med utsikt over basseng. Det er gangavstand til kjøpesentre og mange restauranter. Vi gikk også til stranden, selv om det settes opp buss fra hotellet.

Dato for oppholdet: januar 2017
3  Takk, 248ninaj
Anmeldt 7. desember 2016 via mobile enheter

Hotellet er stort med et meget flott bassengområde. Godt med solsenger gjør at en ikke trenger å stå opp kl 6 for å sikre seg solseng. Rommene er passe store og sengene gode. Godt med skapplass og god dusj med godt trykk. Hotellet er stort så for de med dårlige ben så bør en vurdere rom nær resepsjonen. For oss andre så har vi bare godt av trimmen. Plasseringen i byen er sentral med kort vei til shopping etc. Frokosten har vært bra med rikelig utvalg av forskjellige frokost varianter. Ferskpresset juice var fantastisk. Middagsbuffé var også rikholdig, men kan nok med enkle grep løftes mer. Internett dekningen er dårlig (mye betong) men for de fleste nordmenn så er vel EU pakkene på mobilnett såpass gunstig at det er ikke noe tema. Summert så har vi hatt et flott opphold. Vi kan ikke gi toppscore da middagsbuffé trekker noe ned.

Dato for oppholdet: desember 2016
1  Takk, Alvito_69
Anmeldt 24. april 2016

Vi (et ektepar rundt 70) hadde bestilt reisen gjennom Startour. Der var ingen valgmuligheter mht rom - kun dobbeltrom m/halvpensjon. Beliggenheten er veldig bra. Alle rom vender ut mot trafikkerte gater, men der var likevel ikke noe støy. Passe avstand til strandpromenaden - ca. 20 min. i vanlig gange. Vi kunne også bruke gratis buss til/fra stranden flere ganger pr. dag. På Startour sin hjemmeside står det 4 stjerner, men på selve hotellet står det 3. Vår oppfatning er at det ligger nærmere 4 enn 3. Rommet var ganske stort, badet hadde godt lys - noe som ofte er et problem - og der var både dusj og badekar. Rikelig med garderobeplass. Gode senger. Der var også et lite kjøleskap på rommet. Et stort pluss! Rengjøring og håndkleskift hver dag - ikke 5 dager pr. uke som annonsert. Hotellet har et koselig atrium der vi kunne sitte ute og spise både frokost og middag. Veldig bra! Hotellet har også et courtesy rom der man kan dusje og skifte klær ved sen avreise fra hotellet. Det eneste minuset var internettforbindelsen. Man kunne bruke gratis WiFi inntil 90 min. (sammenhengende) pr. dag i resepsjonsområdet, men dette gikk utrolig tregt. Det gikk greit å sende mail fra iPad, men avislesing var til tider en prøvelse. Men da var det bare å tenke på at vi var på ferie for å slappe av - ikke primært lese aviser. Vi kommer gjerne tilbake til dette hotellet. Her var det stille og fredelig - ingen skrikende unger rundt bassenget.

Romtips: Hvis mulig: Be om rom i den delen av hotellet hvor resepsjonen ligger.
Dato for oppholdet: april 2016
1  Takk, Simmen2013