12 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 02.02.23
HurbUSD 164
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Vi besøkte dette hotellet i januar 2017 og var kjempefornøyd. Reiste derfor tilbake i år også. Fremdeles et flott hotell, men servicen under middagen var betraktelig dårligere. Vår kelner virket stresset (noe han sikker var, da det var veldig fult på hotellet.) Frokosten blir også veldig masete når det er så fult. God mat, men vi valgte allikevel å spise flere av måltidene ute. For å få en bedre opplevelse. Er kjempefornøyd med renhold av rom og beliggenhet.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, 248ninaj
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Et greit hotell, litt behov for oppussing. Veldig godt renhold på stedet.
Helt greie rom med ganske bra senger.
Veldig hyggelig personale, som gav førsteklasses service.
Frokosten var usedvanlig god med et enormt utvalg av alt.
God variasjon i middagene også, men det meste var litt for mye stekt/kokt og litt for lite krydret.
Greit utvalg av vin til ok priser.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 944vidars
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Fint opphold en uke, voksenhotel derfor stille og roligt rundt bassengområde selv om det er et sentrumshotel, egen buss til stranda til og med gratis. Knallgod mat både frokost og middag, tar gjerne turen igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Trond G
Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

Helt fantastisk flott sted. Hyggelig betjening god service
Bra renhold. Flotte uteområder. Underholdning hver kveld. Bare positivt å si om dette hotellet. God mat og flott oppfølging aldri tomt for noe.

Dato for oppholdet: desember 2017
2  Takk, 999bentef
Anmeldt 13. mars 2017

Bodde her Mars 2017. Par 50 år. Meget sentralt, god service, renhold på rommet hver dag. Hyggelige personale. Bassenget åpnet kl 9, la du på hånkler på solsengene før kl 9, må du være ved sengene og vente, ellers tar de hånklene. Vi bodde i 2 etg med utsikt over bassenget. Meget god og variert mat til frokost og middag. Behagelig underholdning ved baren på hotellet, fint å sitte og prate selv om det spilles musikk fra senen. Sengene er gode, kan velge aircondition eller vifte i taket.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, GryMoelv