15 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Trip.com
CheapTicketsUSD 244
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Vi var her en uke fra søndag til søndag. Rask og behagelig innsjekk og utsjekk. Fine, rene og moderne rom med balkong. Flott poolområde med bar på siden. Meget hyggelig personale overalt. Egen døgnvakt inn til hotellområdet. Gåavstand med til sjøen og stranden.

All inclusive hotell med stor buffeter til frokost, lunch og middag. Alltid rikelig med mat og flere kokker som lager mat innenfor buffetene.

Supert også med 2 egne restauranter på hotellet som vi kunne besøke 1 gang hver. Den asiatiske var veldig bra. Disse må besøkes når man er her.

Noen show på kvelden var bra.

Vi tok buss til Las Palmas en dag det regnet her. Fikk god service fra resepsjon om dette. Men tips er å leie bil på nabohotellet og selv dra rundt.

Alt i alt; så bra at her kommer vi gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 993gustavs
Anmeldt 26. januar 2018

Bodde på dette hotellet i 1 uke i januar, utrolig fint og rent hotell, kjempegod mat ( overaskende bra) til å være alt inkludert! variert og noe for alle. Rommene var store og lyse, kjempefine rom med balkong, eneste som jeg hadde lest om var hvor lytt det var i gangene og DET VAR DET, du kunne høre alt av lyder i gangene og stemmer fra tidlig til sent, virkelig ett problem. Om du er sensitiv på lyder er dette ikke hotellet for deg.
Synes alt i alt at hotellet var bra, fin beliggenhet og bra bassengområde, eneste var palmer og stolper som skygget for store deler av bassengområde så ble få solstoler i gjen med sol hele dagen, ellers kunne du jo stå opp 07.00 for å sikre deg best plass ved bassenget, var virkelig en kamp for å få solseng på første rad ( krise)
Personalet var veldig hyggelige og hjelpsomme, alltid et smil å få :-) Hotellet har satt opp busser fra hotellet til stranden, men du kan gå, det er veldig nære om du ønsker en dag på stranden

• Reisetype: Reiste med venner
4  Takk, Cecilie S
Anmeldt 15. januar 2018

Nye oppusset hotel, vennlig og hyggelig personale spesielt på buffet restaurant, veldig god mat. Anbefale den kinesisk og spansk restaurant ( må bestille bord ). Har bus som kjøre til stranden hver 30 minutter. Rolig plass å bu. Vil anbefale dette hotellet til mine venner.

Romtips: Velge et rom med hageview.
1  Takk, auroracstr
Anmeldt 7. januar 2018

Bra: All inclusive med veldig god mat og god drikke både i hovedrestaurant og de to temarestaurantene. Fint hotell med god standard og rent.

Dårlig: Elendig service i resepsjon, problemer både ved ankomst og avreise. Palmer tar en del sol på ettermiddagen. Underholdningen på kveldene var av veldig varierende kvalitet. Litt mye bråk/lyd på rommet vi hadde som var i første etasje.

Romtips: Moderne rom med god plass og fin balkong
1  Takk, Svein Erik H
Anmeldt 3. november 2017

Nyoppusset hotell, hyggelig betjening og god mat.
Dessverre ikke mye sol pga mange palmer som kastet skygge og det ble rullet ut tak over mange solsenger. Solsengene ved bassengkanten var de eneste som lå i solen hele dagen, men de var opptatt før frokosten ble servert. Kampen om solsenger ble et stort problem. Noen var oppe før det lysnet og la ut håndkle på sengene. Sengene ble ofte ikke tatt i bruk før etter lunsj. Burde vært mer enn 1 basseng til så mange gjester. Bassenget var ofte fullt av oppblåsbare krokodiller, bademadrasser, badeballer etc. som barnene koste seg med.
Problem å få plass der underholdningen foregikk om kveldene.
Lite egnet for rullestolbrukere pga trange rom/bad/terrasse. Vanskelig å manøvrere rullestol uten hjelp. Vi ba om handicap-rom, men fikk ikke det. Kanskje hotellet ikke hadde den type rom? Alt i alt ikke et sted vi kommer tilbake til.

Dato for oppholdet: oktober 2017
  • Reisetype: Reiste med venner