28 personer ser på dette hotellet
Algotels
Expedia.comUSD 301
HurbUSD 313
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Nyoppusset hotell med store, rene rom og god service. Veldig lytt men vi hadde rolige naboer, så vi plagdes ikke.

Maten var variert nok til at en alltid finner noe en liker. Pluss for mulighet til å bestille laktosefri mat. Si i fra i restauranten dagen før, så får du tilpasset mat. Vi fikk dessert en dag til middagen i hovedrestauranten og pannekaker til frokosten. Pass på å prøve temaresturantene - de er ikke så verst. Ble litt ensformig og bare være på hotellet så vi hadde et par middager i byen i tillegg.

Et godt utgangspunkt for ferien, men pass på å bevege deg utenfor hotellet. Vi syklet hver dag og det var ingen problemer med å ha syklene på rommet.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, lissellenr
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Vi var her en uke fra søndag til søndag. Rask og behagelig innsjekk og utsjekk. Fine, rene og moderne rom med balkong. Flott poolområde med bar på siden. Meget hyggelig personale overalt. Egen døgnvakt inn til hotellområdet. Gåavstand med til sjøen og stranden.

All inclusive hotell med stor buffeter til frokost, lunch og middag. Alltid rikelig med mat og flere kokker som lager mat innenfor buffetene.

Supert også med 2 egne restauranter på hotellet som vi kunne besøke 1 gang hver. Den asiatiske var veldig bra. Disse må besøkes når man er her.

Noen show på kvelden var bra.

Vi tok buss til Las Palmas en dag det regnet her. Fikk god service fra resepsjon om dette. Men tips er å leie bil på nabohotellet og selv dra rundt.

Alt i alt; så bra at her kommer vi gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 993gustavs
Anmeldt 26. januar 2018

Bodde på dette hotellet i 1 uke i januar, utrolig fint og rent hotell, kjempegod mat ( overaskende bra) til å være alt inkludert! variert og noe for alle. Rommene var store og lyse, kjempefine rom med balkong, eneste som jeg hadde lest om var hvor lytt det var i gangene og DET VAR DET, du kunne høre alt av lyder i gangene og stemmer fra tidlig til sent, virkelig ett problem. Om du er sensitiv på lyder er dette ikke hotellet for deg.
Synes alt i alt at hotellet var bra, fin beliggenhet og bra bassengområde, eneste var palmer og stolper som skygget for store deler av bassengområde så ble få solstoler i gjen med sol hele dagen, ellers kunne du jo stå opp 07.00 for å sikre deg best plass ved bassenget, var virkelig en kamp for å få solseng på første rad ( krise)
Personalet var veldig hyggelige og hjelpsomme, alltid et smil å få :-) Hotellet har satt opp busser fra hotellet til stranden, men du kan gå, det er veldig nære om du ønsker en dag på stranden

• Reisetype: Reiste med venner
4  Takk, Cecilie S
Anmeldt 15. januar 2018

Nye oppusset hotel, vennlig og hyggelig personale spesielt på buffet restaurant, veldig god mat. Anbefale den kinesisk og spansk restaurant ( må bestille bord ). Har bus som kjøre til stranden hver 30 minutter. Rolig plass å bu. Vil anbefale dette hotellet til mine venner.

Romtips: Velge et rom med hageview.
1  Takk, auroracstr
Anmeldt 7. januar 2018

Bra: All inclusive med veldig god mat og god drikke både i hovedrestaurant og de to temarestaurantene. Fint hotell med god standard og rent.

Dårlig: Elendig service i resepsjon, problemer både ved ankomst og avreise. Palmer tar en del sol på ettermiddagen. Underholdningen på kveldene var av veldig varierende kvalitet. Litt mye bråk/lyd på rommet vi hadde som var i første etasje.

Romtips: Moderne rom med god plass og fin balkong
1  Takk, Svein Erik H