Anmeldt 10. april 2019

Rent og pent overalt. Anbefaler å bestille halvpensjon. God og variert middag. Aldri problem å få solseng, uansett når på dagen du kom til bassenget. Alltid imøtekommende og smilende personale. Vi kommer garantert tilbake.

Romtips: Ideelt å bo i 3 etg.
Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Bjugn
Anmeldt 6. april 2019 via mobile enheter

Positivt med hotellet:
-fine rom
-bra renhold
-hyggelige og imøtekommende personalet som gjør sitt ytterste for å se hver enkel gjest.
-god middag. Hotellet er flinke til å variere middagsmåltidene
-hotellet føles lukseriøst
-stille,rolige og hyggelige omgivelser
-flotte utendørs basseng. God plass til alle.
-fast bord til middagen
-bassenghåndkler

Negativt med hotellet:
-frokosten. Den er ikke dårlig og har et greit utvalg. Men lite variasjon fra dag til dag. Og langt fra overdådig. Overdådig var brukt i en beskrivelse for frokosten på hotellet.Frokosten startet også i seneste laget.
-vet ikke om det er negativt. Men her er svært mange eldre.
-lite trykk i dusjen
-det koster å ha safe på rommet
-lite tv og ingen norske kanaler
-kort åpningstid i gymen

Konklusjon:Absolutt et flott hotell. Og jeg kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, _travelmanontripadv
Anmeldt 4. mars 2019 via mobile enheter

Rent og pent hotell. Kjempegod frokost. Flott å sitte både innendørs og utendørs fine og reine uteområder. Varme på terrassen. Noe små og gamle rom. Ganske lytt mellom rommene. Oppmerksomme kelnere

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Anne H
Anmeldt 26. februar 2019

Dette hotellet innfridde våre forventninger. Har tilbragt mange døgn på RUI sine anlegg på øyen og dette oppholdet topper hva beliggenhet og service angår. Smilende og imøtekommende personale samt greit rom med havutsikt. Eksellente frokost inntatt på uteterasse med rolig atmosfære og deretter uteområde med bassenger « uten musikk» er i vår gate. Kun voksne gjester så barnefamilier vil nok finne et annet anlegg. Sumarum ,,,,anbefales.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, HelgeB539
Anmeldt 14. mars 2018

Vi (et ektepar 70+) tilbrakte 1 uke her i februar mnd. Det gjorde vi også i fjor. Et flott hotell, med et herlig uteområde! Her er god plass mellom solsengene, som det er rikelig av. Flotte buffeter til både frokost og middag. Herlig å kunne sitte ute på terrassen og spise frokost. Vi hadde bestilt rom med havutsikt, og vi kunne sitte på en ganske stor balkong med gode regulerbare stoler og se både sanddynene, havet og litt av det ene bassenget. Hotellet egner seg veldig godt for voksne. Her er ingen støyende musikk ved bassenget (vanngymnastikk) eller skrikende unger. Gratis WiFi på hele hotellet, men litt underlig at man må betale for bruk av safe på et 4-stjerners hotell. Det burde også vært mulig å lage seg en kopp te eller kaffe på rommet. Dette visste vi for øvrig fra forrige besøk, så vi hadde med vår egen vannkoker. Meget hyggelig betjening overalt på hotellet. Hit skal vi flere ganger!

Romtips: Bestill rom med havutsikt.
Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, Simmen2013