Expedia.comUSD 201
Melia.comUSD 201
Trip.comUSD 211
Anmeldt 27. august 2018

Sentralt beliggende hotell, kort vei til shopping, restauranter, bussholdeplass. Fint uteområde med mange parasoller og solsenger. Nok til alle. Obs på at vi besøkte hotellet i lavsesong! Uteområdet ble åpnet 09 00. La du da ut håndklær på solsengene - så hadde du 30 minutter på deg, til å komme deg ut selv. Etter 30 minutter, ble håndklær etc, som var lagt ut, men enda ikke benyttet, fjernet av hotellets personale. Ok hotellrom, relativt godt vedlikeholdt. Gode stoler på hotellrommet. Standard harde madrasser. Stort minus for at renholdspersonalet ikke banker/ringer på. De buser rett inn, selv om man faktisk er på toalettet. Det må i det minste være mulig å trekke seg tilbake, med et lite "oh - sorry". Men - neida. Så forvent at de plutselig står midt i rommet. Pluss for trivelige folk i resepsjonen.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, mortencola
Barbacan_direccion, General Manager på Sol Barbacan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2018

Dear mortencola,

Thank you so much for sharing your review.
We are pleased to read that you enjoyed your holiday with us and that you liked the rooms.
Thank you for mentioning our reception staff, we will definitely pass on your kind words to them!
Regarding your comment about the cleaning staff not knocking before opening the door, this surprises us, as it is a policy of the hotel that they always have to knock before opening. If this was not the case, we apologize for this and we will do all the possible to avoid this in the future.
We really hope we can welcome you again!

Anmeldt 19. juli 2018

Me er veldig fornøgde med både service, høg standard, reinslegheit, avslappa atmosfære og nydeleg frukost- og middagsbuffét.
Ved innsjekk fekk me i tillegg tildelt eit premium rom, utan tillegg i prisen, sidan alle standard dobbeltrom var fullbooka. Ei hyggeleg overrasking, og ein god start på ei vekes opphald ved Playa del Inglés.

Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Meliá Hotels International
2  Takk, morten_hetland
Barbacan_direccion, General Manager på Sol Barbacan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2018

Dear morten_hetland,

Thank you for taking the time to share your wonderful review!
It is great that you enjoyed the relaxing atmosphere in Sol Barbacan and that the breakfast and dinner buffet were to your liking.
We are truly pleased that you liked the superior room and we can not wait to welcome you again!

Anmeldt 8. juni 2018 via mobile enheter

Vi budde i bungalow i 3 veker med ein gut på 10 mnd. Det fungerte veldig bra. Kjøkken inneheld kun det mest «basic», vi supplerte sjølve med eit par småting då vi hadde tenkt å lage ein del mat. Her er ikkje so mykje skåler/bollar.

Det er lite ein høyrer mellom bungalowane. Vi hadde ulike naboar ila. vekene våre her og sjølv med naboar som laga litt lyd, høyrde vi kun noko lyd frå det eine soverommet vårt.

Her er høve til å vaske kle, samt gode moglegheit til tørking.

No deltok ikkje vi på noko barneaktivitet, men for ungar i «leikealder» ser her ut til å vere ein del aktivitet. Her er fleire oppvarma basseng.

Trening har for meg personleg vore veldig positivt. 1-2 gangar for dag 6 av 7 dagar i veka har her vore gruppetimar å delta på. Ikkje noko avansert, men deilig å trene også på ferie.

Her er hyggelig betjening på alle avdelingar. Eksmpelvis vart vaskinga tilpassa i forhold til når minstemann sov. Vi ba vi om å få kutta ned nokre greiner med nydelige (men giftige) blomster som hang inn over terrassen vår. Med ein som putter alt i munnen, vart det enklare når dei var vekke.

Hotellet ligg i sentrum, men dette merkar ein relativt lite til frå bungalowane.

Takk for denne gang!

Dato for oppholdet: juni 2018
2  Takk, marianne_ryssdal
Barbacan_direccion, General Manager på Sol Barbacan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2018

Dear Marianne R,

Thank you for sharing your review.
We are happy to read that you had a great stay in Sol Barbacan!
Thank you for mentioning the bungalows, the activities and the cleaning service.
We really hope to welcome you soon again!

Anmeldt 27. januar 2018 via mobile enheter

Rene og pene rom med TV med 75 kanaler mikroovn vannkoker kaffetrakter kjøleskap og alt av bestikk kopper og glass Balkong , bar og egen resturant samt bungalower Veldig sentralt . I nærheten av buss og taxi kommunikasjon

Dato for oppholdet: januar 2018
3  Takk, StaaleL
Barbacan_direccion, General Manager på Sol Barbacan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. januar 2018

Dear StaaleL,

Thank you for sharing your review!
We are very happy to read that you had such a wonderful experience a Sol Barbacan!
We are already looking forward to welcome you again!

Anmeldt 24. november 2017

Hotellets restaurant, Portelon er det ingen feil på. Heller ikke personalet eller mat. Etter mer enn 30 besøk på P.d. Ingles valgte vi å spise der for første gang og ba om menyen. Den fikk vi fort, men kun på tysk og engelsk. Vi ba om å få den skandinavisk, men det var ikke mulig. Trodde egentlig ikke det jeg hørte.Selv mc.Donald har den skandinavisk. Med så mange skandinaver i området burde dette være en selvfølge. Skjerp dere. Konkuransen om spisegjestene er stor så det blir for dumt å tape gjester på grunn av språket på en meny

Romtips: begynner og bli litt malingslitt. Hadde heller ikke gjort noe om takterassene på bgl. var litt mer tiltalende med f.eks. et bor og noe stoler
Dato for oppholdet: november 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Meliá Hotels International
2  Takk, dagfinnlindgaardn
Barbacan_direccion, General Manager på Sol Barbacan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2017

Dear dagfinnlindgaardn,

Thank you so much for sharing your opinion.
We are happy to tell you that we already have our menu available in Scandinavian languages as well. While you were here, we were in the process of translating the menus but I am pleased to tell you that they are now ready.
We really hope to welcome you again in the future!