“Endelig tilbake”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Min favoritt lunsj-restaurant i mer enn 30 år. Sosa og hans team gjør ferien spesiell. Rask service, god mat og iskaldt øl. Dette, sammen med en hjertelig velkomst og masse humor gjør at jeg kommer tilbake. Igjen og igjen. Stedet er strategisk plassert på to hjørner, noe som gjør at man alltid er garantert sol eller skygge etter ønske.
Kan anbefales.

Takk, Snurrepus

Anmeldt 11. februar 2019 via mobile enheter

Vi har spist lunsj her i mange år. Bra mat og rask service.
I kveld spiste vi - familie på 6 personer - middag og det var ikke den samme opplevelse. Vi måtte bestille vinen flere ganger, og vi måtte be om regningen flere ganger. Restauranten var nesten tom.
Men - maten var helt topp!!
Kanskje de hadde en dårlig dag. Jeg anbefaler Cactus!!!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Traveler609861
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Har vært å spist her både lunch og middag
Lunchen gikk helt greitt god mat og hyggelige servitører, tar gjerne lunch her flere ganger men ikke en middag til, dessverre.
Snakk om å bli glemt, ja de hadde mye folk og masse å gjøre men likevel, man overser ikke gjestene sine.
Lurte faktisk på å gå igjen da det endelig dukket opp en og lurte på hva vi ville drikke, burde faktisk ha gått, istedet bestillte vi, og ventet, og ventet
Fikk drikken vår og fikk bestilt mat og ventet og ventet.
Da maten endelig kom var vi tom for drikke noe vår eminente kelner overså fullstendig.prøvde et par ganger å få kontakt men endte opp med å spise maten betale å gå, dessert og drikke var det andre plasser som serverte så det gikk greit.
Maten smakte nydelig ingenting å utsette på den men servicen kunne vært noen hakk bedre.

Dato for besøk: august 2018
Takk, TrondK_12
Anmeldt 1. april 2015

God mat, flinke folk som jobber der og en god stemning. Denne restauranten ligger i Anexo-senteret helt nede ved stranden i Playa del ingles. Et tips jeg vil komme med er å be om å få et bord innerst mot vinduene, sånn at dere ikke blir sittende ytterst hvor alle går. Det florerer av selgere som er utrolig pågående :( de skal selge alt mulig og bryr seg ikke om at man sitter og spiser. Veldig irriterende, men smil høflig og si No thank you ;)

Dato for besøk: mars 2015
Takk, Laura T
Anmeldt 3. januar 2014

En av to-tre restauranter (her på anexo) som vi kommer tilbake til hvert år. God oversikt. Hyggelig men hektisk personale. (noen har jobbet der en årrekke, men også noen ferske) Stort sett rask servering. God mat og drikke.

Hvitløksbrød med tunfisk salat og litt rosevin, er ikke å forakte......

Dato for besøk: januar 2014
    • Atmosfære
Takk, Svein G

Reisende som så på Restaurante El Cactus, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Restaurante El Cactus? Del dine erfaringer!